Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 http://fullavmeninger.wordpress.com/2014/04/08/voldtekten/ Må bare ta av meg hatten for at hun orker å fortelle. Så glad gjerningsmannen ble dømt. Fy f...for et mareritt. Anonymous poster hash: e9ffb...023
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Husker den saken fra media http://www.aftenbladet.no/sandnes/Torpedo-voldtok-for-a-skremme---domt-til-7_5-ar-i-fengsel-3083748.html#.U0uTxihfZ3U Anonymous poster hash: 45f65...f5d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Trebarnsfar-siktet-for-voldtekt-av-barn-6369294.html#.U0uUlvl_trM Synes denne saken var ganske stygg også. Stakkars jenter, men utrolig tøft av sistemann som faktisk turte å anmelde han og få han vekk fra gata Anonymous poster hash: 7bfc4...57a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Huff, så mange kryp som finnes. SÅ glad for at noen er så tøffe at de tør å melde i fra, slik at man forhåpentligvis får slikt søppel merket og straffet. Anonymous poster hash: e9ffb...023
mamma_til_verdens_beste Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Uff, jeg angrer for at jeg leste. Ble helt kvalm og uvel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå