Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg har fri mandag torsdag og onsdag nå i påsken. Har mil datter i Bhg selvom. Jeg har behov for litt egentid. Jeg er aldri helt alene utenom ferier. Min mor syntes jeg er egoistisk Anonymous poster hash: 796ae...03e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Jeg skal ha mi i barnehagen i dag og i morgen. Har "fri", dvs. skriver på bacheloroppgave og kunne sikkert tatt 2 dager fri, men vil bruke tiden til å få gjort mest mulig før ferien. Anonymous poster hash: 0d9f5...9d5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Da er hun en idiot hvis hun ikke skjønner at man trenger litt fritid noen ganger selvom man har barn. Hvis du har dårlig samvittighet så får du hente barnet litt tidligere på dagen da, så har du ihvertfall tid til å slappe av litt. Anonymous poster hash: 261f6...50b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 ny fritiden din du.. barnet har det helt sikkert veldig fint i barnehagen! Jeg derimot, må jobbe.. men måtte sende begge barna i barnehagen til tross for at besteforeldrene (svigers) + en tante og en onkel er hjemme hos oss.. :/ Det ble nemlig litt mye å ha barna hele dagen.. Anonymous poster hash: 4f556...2dc
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Du vet at barnehagene er stengt på torsdag eller? Mener vel tirsdag? Anonymous poster hash: f86fb...1fb
Gjest cd0da Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Jeg har også fri disse 3 dagene. Har fri helt til 22. april. Har ungen hjemme for barnehagen stengte for påska på fredag
☆☆☆ Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Her er bhg stengt heile veka. Greit no når eg er i permisjon med baby, neste år må dei ut på legd.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Jeg har fri mandag torsdag og onsdag nå i påsken. Har mil datter i Bhg selvom. Jeg har behov for litt egentid. Jeg er aldri helt alene utenom ferier. Min mor syntes jeg er egoistisk Anonymous poster hash: 796ae...03e Jeg har fri mandag torsdag og onsdag nå i påsken. Har mil datter i Bhg selvom. Jeg har behov for litt egentid. Jeg er aldri helt alene utenom ferier. Min mor syntes jeg er egoistisk Anonymous poster hash: 796ae...03e Du får spørre om mormor vil passe henne litt i påsken så du får slappet av litt da vet du, kanskje pipa får en annen lyd da Alle trenger litt fri helt for seg selv av og til, også mammaer. Mine bar har fri fra barnehage og sfo hele påska, men de skal overnatte hos mormor et par dager så jeg og mannen får litt fri bare for oss selv. Barna til søsteren min har også fri hele påsken, men de skal være med farmor på hytta i 3 dager mens foreldrene har velfortjent alenetid hjemme. Når man ikke har besteforeldre som kan stille opp som barnevakt så bruker man barnehagen som barnevakt! Anonymous poster hash: cb18d...267
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå