Gå til innhold

Påskefri


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fri mandag torsdag og onsdag nå i påsken. Har mil datter i Bhg selvom. Jeg har behov for litt egentid. Jeg er aldri helt alene utenom ferier. Min mor syntes jeg er egoistisk

 

Anonymous poster hash: 796ae...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha mi i barnehagen i dag og i morgen. Har "fri", dvs. skriver på bacheloroppgave og kunne sikkert tatt 2 dager fri, men vil bruke tiden til å få gjort mest mulig før ferien.



Anonymous poster hash: 0d9f5...9d5
Skrevet

Da er hun en idiot hvis hun ikke skjønner at man trenger litt fritid noen ganger selvom man har barn. Hvis du har dårlig samvittighet så får du hente barnet litt tidligere på dagen da, så har du ihvertfall tid til å slappe av litt.



Anonymous poster hash: 261f6...50b
Skrevet

ny fritiden din du.. barnet har det helt sikkert veldig fint i barnehagen!

 

Jeg derimot, må jobbe.. men måtte sende begge barna i barnehagen til tross for at besteforeldrene (svigers) + en tante og en onkel er hjemme hos oss.. :/ 

Det ble nemlig litt mye å ha barna hele dagen..



Anonymous poster hash: 4f556...2dc
Skrevet

Du vet at barnehagene er stengt på torsdag eller? Mener vel tirsdag?



Anonymous poster hash: f86fb...1fb
Skrevet

Jeg har også fri disse 3 dagene. Har fri helt til 22. april. Har ungen hjemme for barnehagen stengte for påska på fredag

Skrevet

Her er bhg stengt heile veka. Greit no når eg er i permisjon med baby, neste år må dei ut på legd.

Skrevet

Jeg har fri mandag torsdag og onsdag nå i påsken. Har mil datter i Bhg selvom. Jeg har behov for litt egentid. Jeg er aldri helt alene utenom ferier. Min mor syntes jeg er egoistisk

 

Anonymous poster hash: 796ae...03e

 

Jeg har fri mandag torsdag og onsdag nå i påsken. Har mil datter i Bhg selvom. Jeg har behov for litt egentid. Jeg er aldri helt alene utenom ferier. Min mor syntes jeg er egoistisk

 

Anonymous poster hash: 796ae...03e

Du får spørre om mormor vil passe henne litt i påsken så du får slappet av litt da vet du, kanskje pipa får en annen lyd da ;)

 

Alle trenger litt fri helt for seg selv av og til, også mammaer.

 

Mine bar har fri fra barnehage og sfo hele påska, men de skal overnatte hos mormor et par dager så jeg og mannen får litt fri bare for oss selv.

Barna til søsteren min har også fri hele påsken, men de skal være med farmor på hytta i 3 dager mens foreldrene har velfortjent alenetid hjemme.

 

Når man ikke har besteforeldre som kan stille opp som barnevakt så bruker man barnehagen som barnevakt!

 

Anonymous poster hash: cb18d...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...