Gå til innhold

Dåpsgave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt tips til en dåpsgave. Jeg skal ikke i dåpen, men vil likevel gi en liten ting. Da tenker jeg at det ikke behøver å være dyrt, og kanskje ikke av det tradisjonelle slaget som sparebøsse, smykker og lignende. Kan også nevne at det er en gutt :)

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En barnekopp? Feks en mummikopp eller de med motiv fra Emil i lønneberget?

Skrevet

Vet du hva! Kom over noen fantastiske fødselsdiplomer igår. Kjempe søte. Fra ca 100-150,- og oppover. Nikknakk.no :-) Skal definitivt gi bort sånne som sånne "tenke-på-gaver" :-)

Skrevet (endret)

Jeg har sett en sånn liten plastboks m krone på, finnes i rosa og blå, og så står det "min første hårlokk" på- kjempesøt! Fra Eik- selges i gullsmed, ikke alt for dyr:-))

Endret av Pei
Skrevet

Takk for tips :)

Skrevet

Vi fikk en kjempe fin historie bok til vår gutt, en med alle de gamle slagerene :) Rødhette, de tre små griser osv.. Kjempe fin bok :) Kanskje det kunne vært noe? :)

Skrevet

En bok er alltid en fin gave:) Eventuelt Disney-DVD´er eller andre klassikere. Liten sekk til tur/barnehage osv., søte matbokser, termos, fine treklosser, smokk med navn på (navnesmokken.no), lammeskinn eller et deilig teppe i ull er noen andre forslag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...