Vårprinsessa Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Skulle hatt tips til en dåpsgave. Jeg skal ikke i dåpen, men vil likevel gi en liten ting. Da tenker jeg at det ikke behøver å være dyrt, og kanskje ikke av det tradisjonelle slaget som sparebøsse, smykker og lignende. Kan også nevne at det er en gutt Noen tips?
Appelsinpiken Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 En barnekopp? Feks en mummikopp eller de med motiv fra Emil i lønneberget?
Kakespade Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Vet du hva! Kom over noen fantastiske fødselsdiplomer igår. Kjempe søte. Fra ca 100-150,- og oppover. Nikknakk.no :-) Skal definitivt gi bort sånne som sånne "tenke-på-gaver" :-)
Pei Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 (endret) Jeg har sett en sånn liten plastboks m krone på, finnes i rosa og blå, og så står det "min første hårlokk" på- kjempesøt! Fra Eik- selges i gullsmed, ikke alt for dyr:-)) Endret 14. april 2014 av Pei
venterpå nr 3 ♡ Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Vi fikk en kjempe fin historie bok til vår gutt, en med alle de gamle slagerene Rødhette, de tre små griser osv.. Kjempe fin bok Kanskje det kunne vært noe?
Allecra Skrevet 20. april 2014 #7 Skrevet 20. april 2014 En bok er alltid en fin gave:) Eventuelt Disney-DVD´er eller andre klassikere. Liten sekk til tur/barnehage osv., søte matbokser, termos, fine treklosser, smokk med navn på (navnesmokken.no), lammeskinn eller et deilig teppe i ull er noen andre forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå