Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Kan halvtannetåringen ut og lufte seg litt iløpet av dagen da? Vi er selvsagt hjemme, men han elsker å være ute og når han er såpass kvikk blir han gretten og lei av å bare være inne. Det er sol og mildt ute. Anonymous poster hash: 633a6...8d0
mamma_til_verdens_beste Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde latt min gå ut en liten tur i alle fall, om formen var god, og han selv ville ut en tur.
Kliko Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde gjort det en liten luftetur eller to i løpet av dagen går nok fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå