Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hjelp, jeg er helt ute av meg her. Vet ikke hva jeg skal gjøre, si, tenke, noe som helst. De sier at 4-åringen min har fått kreft. Det er helt surrealistisk. Fantastiske, flotte jenta mi. Ikke er hun syk heller. Hun har gått ned i vekt de siste månedene. Blir fort sliten. Har dårlig matlyst. Men hun er den samme flotte jenta som hun alltid har vært. Hvis du ser henne på gata vil du aldri gjette på at hun er syk. Jeg er på en skikkelig emosjonell berg og dalbane for tiden. Jeg holder på bryte helt sammen. Samtidig vet jeg ikke om jeg tror på dem - legene. De har tatt tusen prøver, og utsatt jenta mi for masse smertefulle ting, men de kan ikke si hvor alvorlig det er. De kan ikke si hvilken behandling hun kommer til å trenge. Vi vet ingenting om prognoser. Vi vet rett og slett ingenting! Jeg er så sint - så fortvilet - så redd Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Det er ikke så mye jeg kan gjøre uansett. Vente og vente - gi henne gode dager og gode opplevelser - og vente og vente, på nye prøver og nye resultater. Kanskje denne prøven kan si oss det vi trenger å vite. Kanskje det bare er en ny påkjenning for datteren vår uten at vi blir noe klokere av det. Er det noen der ute som har vært i en lignende situasjon? Anonymous poster hash: 85f70...229 Anonymous poster hash: 85f70...229
megmegmeg Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Vet ikke helt hva jeg skal skrive... Men krysser alt jeg har for at jenta di blir frisk! Sender deg en klem <3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 takk <3 Anonymous poster hash: 85f70...229
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Sender deg mange klemmer. Heldigvis har kreftforskning og behandling kommet langt, så sjansene for at jenta di blir helt frisk er store Ønsker dere all lykke! Anonymous poster hash: 349c1...3e5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Jeg vet hvordan det er å ha barn med kreft. Hvilket sykehus er dere på?? Anonymous poster hash: 64a9d...cbc
Gjest meg&mini Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Så trist:( Heldigvis er sjansene store for at barna blir frisk. Sender deg uansett en stor klem ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå