Gå til innhold

Urolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 4,5 mnd. Jeg fullammer, men han kan også ta flaske. For at han skal klare å roe seg og sove om kvelden må jeg amme han i søvn. Men i kveld prøvde vi å gi han flaske i sengen, det funket men med en gang han var ferdig ville han opp igjen, da fikk jeg til å bysse han i søvn, uten puppen. *en seier*

Men så våknet han igjen etter ca en time og hylskreik, jeg prøvde å bysse, synge og være god, men det eneste som roet han ned var puppen, da bare ligger han å spiser og koser seg til han sovner.

Har dere noen tips til hvordan jeg og samboeren kan få han til å sovne uten puppen og hvordan roe han ned om han våkner igjen? Også må jeg si at jeg er den som har lagt han hele veien pga dette "puppe problemet" så når samboer prøver å legge han blir han illsint og vil bare ha puppen. *slitenmamma*.

Jeg vil så gjerne ha en date night med samboeren min og besteforeldre har sååå lyst å passe han.

Anonymous poster hash: f2a9c...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare 4,5 måned. Gi ham litt mer tid i verden før dere stresser med flasker og barnevakt.

Anonymous poster hash: 6a2a4...5f4
Skrevet

Han er bare 4,5 måned. Gi ham litt mer tid i verden før dere stresser med flasker og barnevakt.

Vil ikke si vi stresser med flaske, den tat han fint, var bare for å prøve oss frem. Vi har ingen stor behov for å få barnevakt, hadde bare vært deilig med en kveld sammen med samboeren og lade opp litt :)

Anonymous poster hash: 6a2a4...5f4

Skrevet

Dytt

Skrevet

Han er bare 4,5 mnd. Sett barnets behov først og legg datenight'en på hylla en stund til. Det er så kort periode av deres liv at barnet er avhengi av puppen for mat, trygghet og kos.

Skrevet

Stress ned ungen er bare 4,5 mnd.

Nyt tiden med ungen din og ikke vær så iverig på og "sette han bort".

Skrevet

Start med å øve på dagtid med å få han til å sovne av seg selv. Gjør det lettere etter hvert på kvelden.

Om han sover godt på dagen alene så finn på noe sammen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...