Gå til innhold

til dere som har hatt uvi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer hadde dere. Når gikk dere til legen?

Anonymous poster hash: d0128...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det svir hele tiden og må tisse hele tiden. Jeg har lav terskel for å kontakte lege, er for åpen i urinveiene til å kaste bort tid uten medisiner.

Skrevet

Jeg fikk innmari vondt rett etter at jeg tisset. Og måtte tisse hele tidem selvom det kom noen dråper

Anonymous poster hash: 99d83...1a6

Skrevet

Ikke smerter, men måtte tisse konstant uten at det kom mer enn noen dråper..

Anonymous poster hash: 31e3e...64b

Skrevet

Ingen tvil for min del når jeg har UVI - forferdelig vondt og kjennes som å tisse barberblader. Må tisse hele tiden, men det kommer kun noen dråper hver gang. I tillegg får jeg litt vondt i magen rett etter jeg har tisset. Antibiotika virker i løpet av noen timer så jeg løper til legen så fort jeg kjenner noe!

Anonymous poster hash: a0723...355

Skrevet

Måtte ikke tisse hele tiden, men hadde en litt rar smerte ved symfysen på den ene siden. Fikk utslag på urinprøven og fikk antibiotika som virket først etter kur nummer 2.

Anonymous poster hash: ac8d9...303
Skrevet

Jeg får ikke vondt når jeg tisser, men før. Litt press i underlivet, men ellers ikke smerter. Kjenner at jeg må på do hele tiden uten at det kommer så mye. Kan forresten ha litt vondt i magen.

Anonymous poster hash: 05224...ab5

Skrevet

Jeg tisser blod med en gang jeg får uvi, så da får jeg antibiotika med én gang.. Før fikk jeg det etter sex(hver gang) men så prøvde jeg Homeopat medisiner, og har ikke hatt det på 2 år :D

Anonymous poster hash: ff546...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...