Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Har gått ned 6 kg på 2 uker pga veldig endring i kostholdet og moderat trening. Men blir jo veldig bekymret når mensen ikke kommer! Pleier å få mensen 8-10 ende hver mnd. Har jo hatt sex, men har null symptomer på å være gravid (tidligere har jeg hatt mye kvalme, halsbrann fra dag en), nå ingenting. Skal ta en test i morgen, men tror egentlig ikke jeg er gravid (håper ikke det i hvertfall!). Noe som kan gi noen beroligende ord?? :/ Anonymous poster hash: 60538...e6c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Ja. Synker fettprosenten drastisk kan du miste den helt. Anonymous poster hash: 30feb...4cd
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Om du er undervektig kan du miste den, men også ved stress. 6kg på 2 uker er jo altfor mye, så kroppen din kan godt ha reagert på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Så godt å høre! Ja det er mye, men det skal sies at jeg har mye å ta av. Dette er en "diett" man kan leve på resten av livet, så er ikke bekymra for å ha gått ned mye på kort tid, med unntak av mensen.. Er så kjedelig å kjøpe en test når jeg er rimelig sikker på at den er negativ, men må bare Hl Anonymous poster hash: 60538...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå