Gå til innhold

Hva skal dere i sommer og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger tips. Klarer ikke å bestemme oss..

Hunderfossen? Pippiland? Mummiland?

Barna er 2,5 og 4,5år.

Har vær i Kristiansand.

Anonymous poster hash: a22c1...520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal innom Hunderfossen og muligens dyreparken. Ikke vært i dyreparken før, så det blir spennende. Synes det er koselig på Hunderfossen, så vi drar igjen i år også. Blir kanskje en tur på Tusenfryd hvis vi får gratisbilletter. Synes ikke det er verdt å betale for å komme inn der.

Skrevet

Vi skal pakke telt og litt klær og sykle en tur rundt i kommunen vi bor i og nabokommunen. Er kun 2 av barna som kan sykle, så en blir sittende i vogn og eldste barnet trekker bagasjen. Skal pusse opp hus og tar derfor en billig variant i år:)

Anonymous poster hash: e122c...817

Skrevet

Vi skal en tur til syden en ukes tid. Vurderer Tyrkia eller Gran Canaria. 

Også har jeg lovet lillebroren min at jeg og mannen skal bli med han på danskebåten. Han hadde så lyst, men har ikke lov til å være der alene siden han kun er 20 år og å reise med pappa gadd han ikke :P

Anonymous poster hash: 93ddd...649
Gjest Julia1984
Skrevet

3 uker på Mallorca, 1 uke på Lillehammer, 2 uker hjemme og 1 uke på en hytte i Sverige

Skrevet

Reiser til danmark og er der en ukes tid ca ellers blir det telt tur på campingplasser i området :) barna er 9, 7, og 1 til sommeren :)

Anonymous poster hash: 44ca4...1de

Skrevet

2 uker til Rhodos, bare fordi vi drømmer om sol, bading og ferie :) Og vi(datteren og jeg) fortjener å ha en ordentlig ferie sammen etter dette skoleåret, da jeg har vært mye opptatt med praksis og jobb.

Skrevet

Vet ikke enda. Har veldig lyst til å bruke penger på hus og hage. Men tviler på at det blir veldig godt motatt. Eldste blir nok ikke med oss uansett i år. Muligens ikke nest-eldste heller.

Anonymous poster hash: f01f2...ac0

Skrevet

Lalandia, Legoland og Fårup.

Fordi ungene har mast i 3 år om å reise tilbake dit :)

Anonymous poster hash: 20455...777
Skrevet

I år gleder JEG meg også. Minste er nå så stor så det blir Disney World i Florida.

Litt i overkant dyrt men vi gleder oss alle mann.

Som regel er vi en uke i syden, en uke i Danmark og en hyttetur.

Anonymous poster hash: 450f6...797

Skrevet

Vi skal til Leksand i Sverige. En kjempefin campingplass med bade- og lekeland rett ved siden av. Så skal vi også opp til Namsskogan Familiepark og sove i en lavvo ved siden av bjørneinnhengingen :)

Ellers får vi besøk av vår latinske familie noen uker her hjemme i Norge - så da blir det el litt sightseeing rundt omkring i fylket hvor vi bor  :)

Skrevet

Tekke tak. Fordi det er lekk.

Skrevet

Til fantastiske Nord-Norge :)

Anonymous poster hash: 0c791...cb4
Skrevet

Male hus. Fordi det trengs.

Anonymous poster hash: eb7af...36b
Skrevet

Jeg skal føde går jeg ut i fra, så det blir dårlig med ferie på oss.

Hadde nok reist til Hunderfossen av de alternativene du har.
Det er kjempe kjekt i Mummiland, men vent gjerne til barn nr 2 også er blitt ca 4 år, får mer utbytte av det da synes jeg.

Skrevet

Skal en tur til Dyreparken fordi det er lenge siden sist.

En 14 dagers tur til varmere strøk, fordi jeg lengter etter sol & varme.

En helg i London, fordi jeg fortjener litt shopping :D

Og på tampen av sommern, enda en tur sydover for å overleve vintern her.

Skrevet

2 uker i sydligere strøk, fordi jeg MÅ ha sol og varme i ferien og da kjøper vi oss 14 dager med det :-)

Anonymous poster hash: ff1cc...ca4

Skrevet

1 uke på Rhodos (bare jeg og barnet)

Tur til Paris (disneyland) noen dager, og tog derfra til Nice for å være der litt før turen går videre til Genova i Italia.

Tur på hytta :)

Anonymous poster hash: c97a3...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...