Gå til innhold

Dagbøker, gamle bilder..hva gjør dere med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å rydder opp i gamel saker jeg ikke har sett på mange mange år og kom over dagbøkene mine fra jeg var 10 år opp til 18 års alderen. Å fy flate hvor mye rart som står det! Jeg gremmes faktisk over mye av det, drømmer om diverse gutter og fester her og fester der og alt mulig rart.. Vil ikke at noe andre skal lese det så kanskje er det best å bare kaste det? Da blir det ikke noe dagborlesing på aldersheimen og drømming om gamledager men det får vel gå.. Hva har dere gjort? Er også masse bilder av tvilsom karakter, mye festbilder ol..har ikke spesielt lyst til at mann og barn skal se dem heller...

Anonymous poster hash: df265...193
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt vare på mitt foreløpig, og krysser fingrene for at jeg aldri blir overkjørt av en buss ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har mine fra jeg var ung og dum. Artig å mimre litt, og ikke noe av det har noengang vært så særiøst at jeg er redd for at det kommer ut om jeg dør :-P

Skrevet

Lås dem ned i en banklokalet eller et annet sted bare du har tilgang til. Ikke kast dem!

Vi har fått noen slike dagbøker og brevet fra 1800 tallet. Selv om de som skrev dem sikkert hadde tenkt det var pinlig om barn og venner hadde lest alt har det vært fantastisk å lese for oss i dag. Det gir en helt annen forståelse av menneskene og tiden å kunne lese om deres drømmer, håp, bekymringer, gleder og spøker.

Anonymous poster hash: 6b83e...6d5

Skrevet

Jeg har alt mitt i en eske i boden. Ville ikke kvittet meg med det for alt i verden. Det er en del av hvem jeg var, før jeg ble den jeg er i dag. Verdifullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...