Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 På tirsdag besvimte jeg på jobb. Hadde spist lite og sovet lite, så slo meg til ro med at det var grunnen. Var utrolig sliten i hodet noen dager etterpå. Idag holdt jeg på å besvime igjen, men la meg fort ned så jeg klarte å holde meg våken. Dette skjedde på jobben ( praksis på sykehus ) så noen trillet meg ned på legevakten. Legen sa at det mest trolig er ortostatisk blodtrykksfall, men jeg tror ikke det. Dette skjedde i 12 tiden idag, først for en time siden sluttet jeg å være dårlig... Jeg har spist og drokket bra idag, men har hatt angst-lignende symptomer. Blek, klam, kaldsvett, svimmel, kvalm, skjelver.. Dette er det som skjer på sykehuset også, men da varer det mye lenger.. Når jeg har fått det hjemme så har det vært i bare noen sekunder. Jeg har hatt veldig mye påkjenninger siste årene og tror nå at kroppen min sier stopp. Skal til legen i morgen og ta alle nødvendige blodprøver, og samtidig fortelle litt om hvordan de siste årene har vært. MEN! Jeg er livredd nå. Livredd for at det er noe veldig galt med meg og at noe kommer til å skje. Så jeg lurer rett og slett på om dere tror det kan være angst-anfall? Jeg hadde besøk av en venninne isted, og bare vi så mye som snakket om jobben og skole så ble jeg dårlig igjen. Snakket vi om rolige ting som ferier, bursdager osv så gikk det fint. Så bare vi snakket om "plikter" så ble jeg kjempedårlig. Hva tror dere? Hilsen redd! Anonymous poster hash: e8897...086
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Jeg skal ikke prøve å gi deg en diagnose, men du høres ut som meg da jeg slet med angst.. I tillegg følte jeg at jeg frøs innvendig, ble slepphendt og ukonsentrert Anonymous poster hash: a2a31...626
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Jeg skal ikke prøve å gi deg en diagnose, men du høres ut som meg da jeg slet med angst.. I tillegg følte jeg at jeg frøs innvendig, ble slepphendt og ukonsentrert Anonymous poster hash: a2a31...626 For ikke å snakke om hjertebank. Jeg kunne stå stille og telle hjerteslagene mine. Kjente hjertet banke i brystet og halsen. Dette kom gjerne hvis jeg tenkte på ting som stresset meg opp.. Gikk og følte en indre uro Anonymous poster hash: a2a31...626
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Je fikk akkurat de samme symptomene ved svangerskap... Ble skikkelig dårlig. Anonymous poster hash: 7564f...9d1
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Hei du - jeg kan ikke fortelle deg hva det kan være, men det er godt mulig at det kan være et angstanfall. Jeg syns det er fint at du skal til legen i morgen, så får han tatt en skikkelig sjekk. Er du alene eller har du noen å være sammen med i natt? Sender deg en god klem Anonymous poster hash: fbf6e...25b
DaenerysStorm Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Je fikk akkurat de samme symptomene ved svangerskap... Ble skikkelig dårlig. Anonymous poster hash: 7564f...9d1 Samme her, det var blodtrykksfall...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Tips til deg er å være veldig ærlig med legen. Fortell det du skrev her at du ble dårlig bare du snakket om jobb og skole. .. han trenger mest mulig opplysninger for å kunne hjelpe deg med rett behandling. Lykke til og god bedring. Hilsen sykepleier. Anonymous poster hash: c51b5...217
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 På tirsdag besvimte jeg på jobb. Hadde spist lite og sovet lite, så slo meg til ro med at det var grunnen. Var utrolig sliten i hodet noen dager etterpå. Idag holdt jeg på å besvime igjen, men la meg fort ned så jeg klarte å holde meg våken. Dette skjedde på jobben ( praksis på sykehus ) så noen trillet meg ned på legevakten. Legen sa at det mest trolig er ortostatisk blodtrykksfall, men jeg tror ikke det. Dette skjedde i 12 tiden idag, først for en time siden sluttet jeg å være dårlig... Jeg har spist og drokket bra idag, men har hatt angst-lignende symptomer. Blek, klam, kaldsvett, svimmel, kvalm, skjelver.. Dette er det som skjer på sykehuset også, men da varer det mye lenger.. Når jeg har fått det hjemme så har det vært i bare noen sekunder. Jeg har hatt veldig mye påkjenninger siste årene og tror nå at kroppen min sier stopp. Skal til legen i morgen og ta alle nødvendige blodprøver, og samtidig fortelle litt om hvordan de siste årene har vært. MEN! Jeg er livredd nå. Livredd for at det er noe veldig galt med meg og at noe kommer til å skje. Så jeg lurer rett og slett på om dere tror det kan være angst-anfall? Jeg hadde besøk av en venninne isted, og bare vi så mye som snakket om jobben og skole så ble jeg dårlig igjen. Snakket vi om rolige ting som ferier, bursdager osv så gikk det fint. Så bare vi snakket om "plikter" så ble jeg kjempedårlig. Hva tror dere? Hilsen redd! Anonymous poster hash: e8897...086 Klassisk angstanfall. Det er ikke farlig, bare svært ubehaglig. Anonymous poster hash: b4c3d...dbc
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Jeg skal ikke prøve å gi deg en diagnose, men du høres ut som meg da jeg slet med angst.. I tillegg følte jeg at jeg frøs innvendig, ble slepphendt og ukonsentrert Anonymous poster hash: a2a31...626 Å fryse innvendig er mer et symptom på blodtrykksfall eller annet, ikke angst. Anonymous poster hash: b4c3d...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå