Gå til innhold

Veldig vondt i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt veldig vondt i et døgn nå.

Først var det høyre side av magen, men nå har det blitt smerter mer opp og ved navelen. Men er veldig vanskelig å lokalisere smerten...

Er såpass at det er vondt/vanskelig å gå, nyse, hoste og sitte.

Blir også veldig kvalm/brekninger (men det er nok pågrunn av smertene, vil jeg tro).

Våkner av det om natta, og må bruke varmeflaske.

Vet ingen kan si sikkert, men er det noen som har hatt lignende? Eller isåfall har råd, for å minske noe av smerten/kvalmen??

Anonymous poster hash: 5d059...9d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan være blindtarmen. Ring legevakt.

Skrevet

Har lest mye om blindtarmen, men syns ikke det høres slik ut, for etter det jeg har lest skal det være først smerter ved navelen og etterpå ved høyre side.. Jeg har omvendt, men kan dette være forskjellig??

Har også prøvd den trykk-testen en gjør ved blindtarmbetennelse, men resultatet er ikke slik som det blir skrevet om når det er blindtarmen.

Skrevet

Jeg ble operert for blindtarmen ved slike smerter du beskriver. Fikk etterhvert feber og når de åpnet meg, var det ikke noe galt med blindtarmen likevel. De fjernet blindtarmen, men ved et uhell fikk legen snittet opp tykktarmen min der de fant noe galt med lymfene som forårsaket smertene. Lurt å ta hoppetesten kanskje?

Anonymous poster hash: 0859e...c43

Skrevet

Hva er hoppetesten? :)

Skrevet

?

Skrevet

Stå oppreist og hopp. Gjør det mer vondt, mindre eller ingen forandring i det du treffer gulvet?

Anonymous poster hash: 0859e...c43

Skrevet

Ingen forandring... Hmm :o

Skrevet

Ble noen strekninger da jeg sluttet og satt meg ned..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...