Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Har så mye hår i ansiktet. Dunete overalt. Får ikke til å legge foundation fint på grunn av dette, og ønsker derfor å fjerne dunveksten. Er det trygt å "gå løs" med epilatoren? Anonymous poster hash: 8fbc0...bd7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Dytt Anonymous poster hash: 8fbc0...bd7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Flere med hårete ansikt her som vet noe om hårfjerning? Er desperat! Anonymous poster hash: 8fbc0...bd7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Hr hørt man ikke skal det. Mn du kan vokse! kaldvoks gjør deg visst ikke like rød etterpå som varmvoks. Eller så kan du bruke veet strips gjør det tidlig på kvelden, eller helst en dag du ikke skal ut dagen etterpå - man kan bli rød og litt sår.. Anonymous poster hash: 37dc4...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå