Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Sønnen vår fylte fire år i januar. Han spør stadig om hvor mye klokken er og har lært seg hver hel og halv time. Han kan telle til femti og kan de fleste bokstavene. Søsteren kunne ikke like mye av dette da hun var fire. Er han veldig tidlig ute, eller kan mange fireåringer dette? Anonymous poster hash: d6a10...12c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Min er veldig opptatt av klokken, men han kan den ikke altså Anonymous poster hash: a81f3...8c9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Så flink han er! min på 4 er også veldig opptatt av tall, klokkeslett, bokstaver. Men er ikke så veldig stødig enda;) men flink med reknestykker da! Det som er typisk her føler jeg, er at når du spørr om han er tidlig ute, så blir du bombadert med alle som er så myyye bedre, flinkere og enda tidligere ute... For all del, ikke vær stolt av ungen dine liksom.. Men etter min mening så er han tidlig ute viss jeg samenligner med min 4-åring og hans venner i samme alder. Anonymous poster hash: fdfb9...1ba
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Takk for svar, gøy at flere har samme interesser selv om de er ganske små Anonymous poster hash: d6a10...12c
Tjofsen Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Her har jentungen vært opptatt av klokka siden hun fylte tre. Hun kan den ikke, men spør stadig hva klokka er. Hun blir fire til høsten.
Fru vims Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Min 4 åring er ikke så opptatt av klokka enda. Men opptatt av tall og bokstaver da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå