Gå til innhold

Hunderfossen eller Tusenfryd? Barna er 5 og 8.

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Anonymous poster hash: 1938b...642
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på barna vil jeg si..

Mine elsker karuseller, jo større jo bedre, de fryder seg på steder som Tusenfryd og blir aldri lei.

Hunderfossen er også ok, men ganske kjedelig i forhold, ikke den samme skrekkblandede fryden om du skjønner. To litt forskjellige måter å kose seg på.

Anonymous poster hash: afb69...8ab
Skrevet

Ikke særlig kult å gå et sted der ungene ikke er høye nok til å komme oppi de tingene de ønsker, eller enda verre at ene kommer oppi og den andre må se på.

Anonymous poster hash: fb861...61d
Skrevet

Tusenfryd er (i mine øyne) kun tivoli - men et bra tivoli. I Hunderfossen får du tivoli i mindre grad, men du får en helt annen stemning, det er en annen ro der, og masse fine eventyrfigurer å se på (Caprino).

Jeg tenker at det er egentlig hva dere foretrekker - fullt tivoli eller litt mindre tivoli og nostalgi?

Anonymous poster hash: c148f...063
Skrevet

For den aldersgruppen? Hunderfossen! Helt klart!

Anonymous poster hash: 167f9...0b4

Skrevet

Jeg ville valgt Hunderfossen. Fremstår som en roligere park. Synes Tusenfryd blir trasking, kø og støy fra attraksjonene. Husk badetøy uansett hvilken park du velger.

Skrevet

Vi ville valgt Tusenfryd. Synes Hunderfossen er overpriset og dårlig i forhold. Men, så er mine glad i karusellene og det er først og fremst derfor de vil, så da vil jeg si man får mer ut av Tusenfryd.

Skrevet

Tusenfryd er jo også svinedyrt, da.

Anonymous poster hash: a315b...a41

Skrevet

Hunderfossen har mer å tilby på et bredere grunnlag. Også trollkveld og barnas gård rett ved. Det er begrenset hvilke karuseller de får tatt på Tusenfryd uansett. De har også fått kåret den beste parkrestauranten.

Skrevet

Åtteåringen kan ta ganske mye på Tusenfryd ihvertfall.. Kommer jo litt an på høyde da. Men det er kun noen få attraksjoner man må være 140 på (min åtteåring er nesten der nå).

Femåring kan ikke kjøre like mye på Tusenfryd. Tror jeg ville valgt Hunderfossen, jeg synes det er en park som er mye koseligere å gå rundt i.

Anonymous poster hash: f982c...860

Skrevet

Jeg ville valg tusenfryd. Har vært på hunderfossen og vi koste oss der men tusenfryd har mer karuseller. Alle er forskjellige , men min snart 7 åring hadde nok kjedet seg litt på Hunderfossen . Men jentene på 3 og 1,5 hadde nok kost seg der:)

Skrevet

Hunderfossen har mer å tilby på et bredere grunnlag. Også trollkveld og barnas gård rett ved. Det er begrenset hvilke karuseller de får tatt på Tusenfryd uansett. De har også fått kåret den beste parkrestauranten.

Jeg var på Tusenfryd i fjor med barn i alderen 4-7 år. Det var ikke mye de ikke kunne ta altså - og det de ikke kunne ta, var ikke så aktuelt for de uansett (store berg og dalbaner etc.). Men det var mye man ikke kunne ta alene dersom man var under 120 cm, så fireåringen måtte ha med seg en voksen på mange ting.

Anonymous poster hash: c148f...063

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...