Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Må si jeg er bortskjemt. Har ikke hatt det siden før jeg fikk barn. Og eldste jenta har bare hatt det en gang tidligere (hun er 4). Må nå......ja nå er det slutt. Minste på 1,5 år hadde diare og oppkast i en uke, og eldste har nå hatt diare og mageknip i 3 dager. Og jeg har vært uhyre kvalm og sengeliggende i 2 dager, men ingen oppkast eller diare. Men blir jo bare verre. Har hørt at mange har omgangssyke nå. Men trodde den gikk over etter en dag eller to. Er det en hard type som går nå? Anonymous poster hash: fe1bf...0c2
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Må si jeg er bortskjemt. Har ikke hatt det siden før jeg fikk barn. Og eldste jenta har bare hatt det en gang tidligere (hun er 4). Må nå......ja nå er det slutt. Minste på 1,5 år hadde diare og oppkast i en uke, og eldste har nå hatt diare og mageknip i 3 dager. Og jeg har vært uhyre kvalm og sengeliggende i 2 dager, men ingen oppkast eller diare. Men blir jo bare verre. Har hørt at mange har omgangssyke nå. Men trodde den gikk over etter en dag eller to. Er det en hard type som går nå? Anonymous poster hash: fe1bf...0c2 Jeg spydde konstant i 5 dager, var omtrent ikke ute av senga på 7 dager. Var helt jævlig Anonymous poster hash: c6217...55f
Gjest Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Hatt den i 3 dager og tatt runden på alle her 😕😕:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå