Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Lutevennen; si meg slike øyeblikk som Matt & Harriet hadde når Sting lutet (hehe) og sang - sånn se meg dypt inn i øynene og så bare ramler man inn i kyssing - gjør man sånt i virkeligheten?? Nå høres det vel ut som om jeg aldri deler et sekund romantikk med han jeg er gift med, men nå trenger jeg heller ikke nøle for å gi han en smask heller.. Av alt vi filosoferer om, så er dette også noe man kan bringe med seg fra S60
sug lut Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Ahhhhhh sånne øyeblikk... man må vel ofte enten være tusenpuler med like romantiske ambisjoner hver gang eller ty til S60 eller Grey's for sånt etter noen år, ja...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 the wrap party er nested en eneste stor one liners fest! Men skulle ønske det var mulig å ordlegge det blikket Matt gir Danny når de sliter med å forklare hvem de er for jentene - priceless!
sug lut Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 You write the show? What does that mean, exactly?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå