Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Datteren min har fått krupp hoste. Men det er bare hoste, ikke pustebesvær. Usikker på om jeg skal kontakte legevakten. Hun hadde det for ett år siden, da var det et verre tilfelle. Hun hadde store problemer med pusten så hun fikk adrenalin og kortisol på sykehuset. Burde jeg ringe legevakt i kveld? Eller bare se det an? Om ikke tilstanden forverrer seg, vil det gå over uten medisinsk behandling? Hun går fast på ventolin og fluotide pga astma. Anonymous poster hash: 88a80...e7b
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Ring og forhør deg med legevakten. Jeg har en datter som er plaget med falsk krupp. Har vært 2ganger på legevakten og 1 gang på sykehus. Pustemaske og betapred. De siste gangene setter jeg henne på trappa eller foran kjøleskapet. Da har det ikke vært så ille at jeg har måtte kontakte lege og det har gått over. Mitt råd er likevel: Ring legevakten og snakk med dem. Det er det beste når du er usikker. God bedring! Anonymous poster hash: 14fef...00f
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Kontakt legevakt hvis du føler det er best, men oftest går det greit hjemme med kald luft. Ut, over fryseren.
Marsipanmor Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Du må nesten føle på det selv.. her har vi både kontaktet og ikke kontaktet, ut ifra hvor ille pusten har vært.. men nå har vi også vært igjennom det en noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå