Gå til innhold

Blir gal av de jentungene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den evige baksnakkinga. De er 12 år. Ene dagen har ho besøk av venninne x og da sitter og baksnakker venninne y som så klart er så oppmerksomhets syk og juger om alt mulig. Neste gang er det venninne y som er på besøk og da er det venninne x som får gjennomgå. Har snakka til de hver gang om at man skal ikke sitte å baksnakke andre venninner, men det glir jo ikke inn. En gang både x og y var her, kom kom kun vår og x tilbake når jentene skulle kjøres hjem av oss. Vi spurte etter y, men neida, y hadde blitt henta av mora si. Javel, så da kjørte far i huset x hjem. Like etterpå kommer y, da hadde vår og x bare gått i fra ho, ho venta en stund for å se om de kom tilbake, når de ikke gjorde det gikk ho hit. 

Hvordan ta tak i dette? for jeg synes det ikke er greit å holde på på denne måte og være så falske og slemme mot hverandre. 

Anonymous poster hash: 5e02e...c59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, det ble for mye x og y her, jeg datt av sånn ca halvveis.

Ta en prat med datteren din om hvordan man behandler vennene sine.

Anonymous poster hash: caca0...756

Skrevet

Sånn husker jeg vi også holdt på. Det var jeg, Nina og Eline. Gikk på rundgang det der og alltid en av oss som var ut. Var sånn i andre jenteklikker også.

Tror det er ganske vanlig i perioder.

Anonymous poster hash: 5b156...ef9
Skrevet

Sånn var det med min lillesøster og hennes to venninner. Endte i syvende klasse at min lillesøster ble holdt uten for. De to røtter seg sammen mot henne.

Utrolig sårt.... Men hun baksnakket aldri igjen. Selv om de to andre var like ille. Hu tredje var vel den som var flinkest på å baksnakke og utestenge.

Men du må gjenta og gjenta.

Anonymous poster hash: 284a0...f10

Skrevet

Den evige baksnakkinga. De er 12 år. Ene dagen har ho besøk av venninne x og da sitter og baksnakker venninne y som så klart er så oppmerksomhets syk og juger om alt mulig. Neste gang er det venninne y som er på besøk og da er det venninne x som får gjennomgå. Har snakka til de hver gang om at man skal ikke sitte å baksnakke andre venninner, men det glir jo ikke inn. En gang både x og y var her, kom kom kun vår og x tilbake når jentene skulle kjøres hjem av oss. Vi spurte etter y, men neida, y hadde blitt henta av mora si. Javel, så da kjørte far i huset x hjem. Like etterpå kommer y, da hadde vår og x bare gått i fra ho, ho venta en stund for å se om de kom tilbake, når de ikke gjorde det gikk ho hit.

Hvordan ta tak i dette? for jeg synes det ikke er greit å holde på på denne måte og være så falske og slemme mot hverandre.

Jeg hadde satt meg nes sammen med alle 3 jentene og spurt hvorfor de snakker sånn om hverandre jeg. Fortalt rett ut at de blir baksnakket. Når x og u er sammen er det vel datteren din som får gjennomgå...

Anonymous poster hash: 6df40...72a

Skrevet

di må finne ut hvem som er sjefen av de tre. ikke vær blind fir at det kan være din egen datter.

Anonymous poster hash: 56517...205

Skrevet

Jeg har en følelse av at min jente har en finger med i spillet her ja. Husker da ho var 6-7 år hvor ho sleit veldig med å holde på venner fordi hvis ikke vennene gjorde som ho ville så ville ikke ho leke med de og reiste /sendte de hjem. Hadde mange samtaler med ho om det den gangen, og det ga seg til slutt, men ho sleit lenge med å få venninner etter dette. Nå har ho fått 2 venninner, og det er kjempe bra, men den baksnakkinga er noe dritt. Og jeg er redd ho skal ende opp med å bli utestengt igjen på grunn av det. Så får bare fortsette å ta det opp og ta det opp og slå ned på det de gangene jeg hører de. Vet jo at det er normalt til en viss grad, men jeg synes det blir for mye og går for langt når de bare forlater den tredje som og var avhengig av oss for å komme seg hjem, for så å juge til oss om at ho var blitt henta. Jentene er jo så kule at det er til å bli kvalm av til tider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...