Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 http://www.nrk.no/magasin/familie-pa-flukt-fra-barnevernet-1.11645482 Anonymous poster hash: 3ca40...886
Sint naken biltyv Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 (endret) Har lest om de før og lest denne her tidligere i dag. De er helt sinnsyke etter min mening. Endret 13. april 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Runar muhammed. lol Anonymous poster hash: 48e61...149
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Oisann.... Anonymous poster hash: a8a6b...df5
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Det at datteren blir papirløs, og ikke får gå på skole. Synes jeg er galskap. For hva hvis hun blir alvorlig syk, hva hvis hun ønsker å leve i samfunnet med alle andre. Det å være papirløs er ekstremt vanskelig. Samme og klare seg bra uten noen form for utdannelse. At de ønsker å leve mer av det naturen har å gi de, og mer i kontakt med naturen ser jeg ikke noe galt i. Anonymous poster hash: 0fbb9...962
Tulisa Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 De må gjerne leke hippier, men å gjøre datteren sin både statsløs og rettighetsløs er fullstendig galskap!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Jeg tenker også at de er ekstremt egoistiske siden de setter ideologi foran barnets beste. At ungen er statsløst er jo vilt. Og at de er litt sprø. Og ekstremt redd for samfunnet idag, eller kanskje bare ekstremt sta? Men ble bare helt fascinert av artikkelen. Over hvor godt skrevet den er siden de blir belyst på en positiv måte samtidig som det er helt klart at forfatteren synes belyser alle de negative konsekvensene for barnets av deres valg (naboer som angriper med øks f.eks). Jeg ble helt fascinert av de jeg. Elsker ideen om en hippielivsstil uten så materielt fokus, så et vel det som fascinerer meg så. Men de fikk meg så til å tenke på hvor utrulig ulike valg en tar. At noen som vokser opp i Bodø, Norge velger bort alt av goder han selv fikk, og velger så ulikt for sitt barn. Og at de virker lykkelig, alt i alt. At de virker som en vakker liten familie der de er glade i hverandre. Barnet som blir båret på ryggen av faren. Alt sånt. Som er vakkert. På samme tid som de virker helt sprø. Anonymous poster hash: 3ca40...886
Tulisa Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Blir mest facinert over, bortett fra galskapen, at i all sin naturlighet og ønske om å leve enkelt tar han seg fortsatt tid til å oppdatere bloggen sin Moderne teknologi går aldri av moten, selv ikke når man lever på andre sin frukt og bruker genser som bukse.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Blir mest facinert over, bortett fra galskapen, at i all sin naturlighet og ønske om å leve enkelt tar han seg fortsatt tid til å oppdatere bloggen sin Moderne teknologi går aldri av moten, selv ikke når man lever på andre sin frukt og bruker genser som bukse. Har han blogg? Link? Anonymous poster hash: 81c23...119
Tulisa Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Blir mest facinert over, bortett fra galskapen, at i all sin naturlighet og ønske om å leve enkelt tar han seg fortsatt tid til å oppdatere bloggen sin Moderne teknologi går aldri av moten, selv ikke når man lever på andre sin frukt og bruker genser som bukse. Har han blogg? Link? Anonymous poster hash: 81c23...119 http://skogens.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Og ved å ha blogg, så undergraver han jo hele sin ideologi. Herregud. Anonymous poster hash: a8a6b...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå