Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Får bare klem av han. Idag dro han bort på hyttetur, da han skulle dra spurte han: får jeg en klem? Jeg syns det er så trist.. Klem er noe jeg gir til venner.. Vil ikke at vi skal bli mer og mer venner og mindre kjærester.. Har vært sammen i 10 år, så nyforelskelsen er over for lenge siden, men trodde aldri jeg skulle føle så lite kjærlighet og passion i et forhold.. Vi har lite sex og, føler ikke at han er kjæresten min alltid. Bare verdens beste venn! Er dette tegn på at det kan bli over? Blir forhold sånn etter så mange år? jeg elsker han, men savner mer nærhet. Anonymous poster hash: 94f4f...17e
<3 2G <3 Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Snakker du med han om dette? Kommunikasjon er alfa og omega for at ting skal fungere i et forhold. Vi har vært sammen i over 13 år og har fortsatt perioder vi er stormende forelsket. Har så klart ikke fult så flotte perioder, men da snakker vi sammen og finner ut av det sammen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Pusser du tennene? Hver morgen og kveld? Anonymous poster hash: 2091d...ab9
juniprins2014 Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 dere må kommunisere mer si til han hva du tenker og føler, begynn å ta på han mer, så vil nok han og begynne å komme med berørelser
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Er nok dårlig på kommunisering ja.. Tror jeg unngår det for jeg er redd for å få et svar jeg ikke vil ha.. At han ikke elsker meg mer eller at han føler vi bare er venner. For da er det over. Har et barn sammen, vil ikke bli alenemor. Og vil ikke leve uten han, jeg elsker han selv om det ikke er så mye intimitet. Men ser jo at jeg må ta samtalen, gruer meg bare veldig. Hi Anonymous poster hash: 94f4f...17e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Pusser du tennene? Hver morgen og kveld? Anonymous poster hash: 2091d...ab9 Jobber med tenner så den biten er i boks hi Anonymous poster hash: 94f4f...17e
Gjest Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Han er vel som meg, tenker ikke over det? Glemmer selv å kysse, eller..... etter at jeg gikk gravid- så takler jeg rett og slett ikke å kysse. Men kan glemme meg bort i "kampens hete" Men snakk med han om hva su synes og liker. Kanskje du blir overrasket over at han ikke tenker over dette?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Han er vel som meg, tenker ikke over det? Glemmer selv å kysse, eller..... etter at jeg gikk gravid- så takler jeg rett og slett ikke å kysse. Men kan glemme meg bort i "kampens hete" Men snakk med han om hva su synes og liker. Kanskje du blir overrasket over at han ikke tenker over dette? Håper såklart at det bare er noe sånt som er grunnen her og, selv om jeg har mine tvil! :/ Anonymous poster hash: 94f4f...17e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Får bare klem av han. Idag dro han bort på hyttetur, da han skulle dra spurte han: får jeg en klem? Jeg syns det er så trist.. Klem er noe jeg gir til venner.. Vil ikke at vi skal bli mer og mer venner og mindre kjærester.. Har vært sammen i 10 år, så nyforelskelsen er over for lenge siden, men trodde aldri jeg skulle føle så lite kjærlighet og passion i et forhold.. Vi har lite sex og, føler ikke at han er kjæresten min alltid. Bare verdens beste venn! Er dette tegn på at det kan bli over? Blir forhold sånn etter så mange år? jeg elsker han, men savner mer nærhet.Anonymous poster hash: 94f4f...17e Dette hadde jeg tenkt å skrive her selv i dag :/ Kunne ikke skrevet det bedre (eller verre) selv. Det er så trist. Forholdet går veldig opp og ned her. Det er ikke egentlig forholdet som går opp og ned egentlig, men hvor godt jeg takler mangelen på nærhet. Anonymous poster hash: 9f43e...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå