Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Min mormor døde tidligere i år. I fordelingen av ting fra huset insisterte min mor på at min lillebror, en lat liten fyr som er "student" (les: redd for å gjøre et ærlig arbeidsslag) måtte få arveserviset etter mormor med porselen og glass og full pakke. Han hadde jo ikke noe slikt stakkars. (Vi snakker her om en fyr som lever av grandis på papptalkerkner) Dette er ting som har stor verdi både økonomisk og i affeksjon, vi har jo vokst opp med det hos mormor! Jeg ga meg for ikke å få bråk med mamma også i en kjip situasjon hvor hun hadde mistet moren sin og var utafor nok som det var... Men nå, en knapp måned etter oppgjøret har dama til brodern lagt ut en link på Facebook til en annonse på finn hvor HUN står som selger og skal selge hele serviset! Mannen min mener det var tapt for meg i utgangspunktet og at jeg skal se bort fra det. Men det plager meg virkelig!!! Og å kjøpe det av dem for 20.000 er helt uaktuelt! Anonymous poster hash: d2156...fcd
juniprins2014 Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 ååh fyfaen... denne linken burde du vise til din mor
Tulisa Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Si fra til mor di at slasken og dama selger finservicet etter mormor
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Utrolig dårlig gjort, så respektløst! Jeg ville i alle fall sagt fra til (den småteite) mora di og si "I told you so". Anonymous poster hash: 85b32...2de
Light of my life Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Syntes du skal ta en prat med broren og moren din (gjerne samtidig) snarest mulig. Fortell hvordan du føler det, at servicet har høy affeksjonsverdi for deg. Forhåpentligvis er broren din bare ubetenksom, ikke en fjott som bare tenker på penger.
juniprins2014 Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Nei, du er ikke smålig. Syns din bror er veldig lite empatisk her. Vet han at dere vr flere sol ville ha det? Hadde tatt en tlf til han og sagt ifra uansett. Hadde også gitt din mor beskjed slik at hun kan avverge dette om hun ønsker det. Etter det er solgt er det tapt! Anonymous poster hash: 27c2a...e19
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Min mormor døde tidligere i år. I fordelingen av ting fra huset insisterte min mor på at min lillebror, en lat liten fyr som er "student" (les: redd for å gjøre et ærlig arbeidsslag) måtte få arveserviset etter mormor med porselen og glass og full pakke. Han hadde jo ikke noe slikt stakkars. (Vi snakker her om en fyr som lever av grandis på papptalkerkner) Dette er ting som har stor verdi både økonomisk og i affeksjon, vi har jo vokst opp med det hos mormor! Jeg ga meg for ikke å få bråk med mamma også i en kjip situasjon hvor hun hadde mistet moren sin og var utafor nok som det var... Men nå, en knapp måned etter oppgjøret har dama til brodern lagt ut en link på Facebook til en annonse på finn hvor HUN står som selger og skal selge hele serviset! Mannen min mener det var tapt for meg i utgangspunktet og at jeg skal se bort fra det. Men det plager meg virkelig!!! Og å kjøpe det av dem for 20.000 er helt uaktuelt! Anonymous poster hash: d2156...fcd Hadde tatt en prat med mor og spurt hvordan hun synes dere skal løse dette...Slik at serviset blir i familien. Anonymous poster hash: 30c0d...61c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Finner ingenting på finn, servise til rundt 20 000kr? Anonymous poster hash: 9eb41...4ba
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..? Hvorfor skal hun legge ut linken her? Og sitter du leter etter den? Kan jo være at det er noe annet dette handler om; siden noen som deg dermed kunne funnet både dama til kjæresten og også kanskje hi;-) Anonymous poster hash: 27c2a...e19
Hjertefru Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Skjønner at du syns det er kjipt og det var meget dårlig gjort av både mor, bror og svigerinne. Vet broren din at svigerinne selger det. Vet din mor? Hadde du virkelig ment det med serviset burde du satt foten ned før det kom i din brors hender. Neste gang det er snakk om at andre skal få ting som betyr mye for deg, da setter du foten skikkelig ned. Og kjemper for det
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..? Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd
juniprins2014 Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 vakke akkurat interessert i navn og nummer, kunne forsåvidt ikke brydd meg mindre om kontakt info ville bare se åssen servicet så ut jeg. så et veldig fint service til 10 000 da men jeg hadde aldri brukt 10 000 på et brukt service
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #15 Skrevet 13. april 2014 vakke akkurat interessert i navn og nummer, kunne forsåvidt ikke brydd meg mindre om kontakt info ville bare se åssen servicet så ut jeg. så et veldig fint service til 10 000 da men jeg hadde aldri brukt 10 000 på et brukt service Skjønner det. Nå er det slik at det er flere deler + glass og det ligger i ulike annonser. Men jeg vil fortsatt ikke linke her inne Anonymous poster hash: d2156...fcd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #16 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hvorfor det er krise? Å oppgi min svigerinnes navn og nummer her inne, da er veien kort til meg selv, og så psycho som noen her inne fremstår ville jo det vært ganske korttenkt av meg. Capiche? Anonymous poster hash: d2156...fcd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #17 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hvorfor det er krise? Å oppgi min svigerinnes navn og nummer her inne, da er veien kort til meg selv, og så psycho som noen her inne fremstår ville jo det vært ganske korttenkt av meg. Capiche? Anonymous poster hash: d2156...fcd Du er jo helt blåst!! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #18 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hvorfor det er krise? Å oppgi min svigerinnes navn og nummer her inne, da er veien kort til meg selv, og så psycho som noen her inne fremstår ville jo det vært ganske korttenkt av meg. Capiche? Anonymous poster hash: d2156...fcd Du er jo helt blåst!! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Eh... Hallo? Ingen tvil om hvem som er mest blåst her... Anonymous poster hash: 603d4...2d0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #19 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hvorfor det er krise? Å oppgi min svigerinnes navn og nummer her inne, da er veien kort til meg selv, og så psycho som noen her inne fremstår ville jo det vært ganske korttenkt av meg. Capiche? Anonymous poster hash: d2156...fcd Du er jo helt blåst!! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Nei, hun er smart. Det kalles nettvett. Anonymous poster hash: a9ddf...cc4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #20 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hvorfor det er krise? Å oppgi min svigerinnes navn og nummer her inne, da er veien kort til meg selv, og så psycho som noen her inne fremstår ville jo det vært ganske korttenkt av meg. Capiche? Anonymous poster hash: d2156...fcd Du er jo helt blåst!! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Eh... Hallo? Ingen tvil om hvem som er mest blåst her... Anonymous poster hash: 603d4...2d0 Glad kjæresten til slasken av en bror du har, snyter deg for serviset til 20 000kr! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba
juniprins2014 Skrevet 13. april 2014 #21 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hvorfor det er krise? Å oppgi min svigerinnes navn og nummer her inne, da er veien kort til meg selv, og så psycho som noen her inne fremstår ville jo det vært ganske korttenkt av meg. Capiche? Anonymous poster hash: d2156...fcd Du er jo helt blåst!! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Eh... Hallo? Ingen tvil om hvem som er mest blåst her... Anonymous poster hash: 603d4...2d0 er faktisk enig med HI... det er sinnsykt mange damer her som burde vært tvangsinnlagt på et mentalt sykehus. her skal man være forsiktig med å gi ut kontakt info, har hørt om flere som har vært dumme og gitt ut kontakt info og blitt plaget og trakassert i ettertid....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #22 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hvorfor det er krise? Å oppgi min svigerinnes navn og nummer her inne, da er veien kort til meg selv, og så psycho som noen her inne fremstår ville jo det vært ganske korttenkt av meg. Capiche? Anonymous poster hash: d2156...fcd Du er jo helt blåst!! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hehe, tror du må være den dummeste her idag😁 Kan ikke du gi meg navn og nr til noen i familien din?:-) Anonymous poster hash: 27c2a...e19
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #23 Skrevet 13. april 2014 Utrolig dårlig gjort, så respektløst! Jeg ville i alle fall sagt fra til (den småteite) mora di og si "I told you so". Anonymous poster hash: 85b32...2de Gå og legg deg miss U! Anonymous poster hash: ccd48...d01
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #24 Skrevet 13. april 2014 forresten send link til finn siden da.. jeg kan ikke finne den..?Eh, seriøst tror du jeg er så teit at jeg linker til en annonse med navn og nummer?! Anonymous poster hash: d2156...fcd Ehhhh... Og hvorfor skulle det vært så krise? Tydelig at den annonsen du refererer til, ikke finnes! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Hvorfor det er krise? Å oppgi min svigerinnes navn og nummer her inne, da er veien kort til meg selv, og så psycho som noen her inne fremstår ville jo det vært ganske korttenkt av meg. Capiche? Anonymous poster hash: d2156...fcd Du er jo helt blåst!! Anonymous poster hash: 9eb41...4ba Eh... Hallo? Ingen tvil om hvem som er mest blåst her... Anonymous poster hash: 603d4...2d0 er faktisk enig med HI... det er sinnsykt mange damer her som burde vært tvangsinnlagt på et mentalt sykehus. her skal man være forsiktig med å gi ut kontakt info, har hørt om flere som har vært dumme og gitt ut kontakt info og blitt plaget og trakassert i ettertid.... Ja, og det er det samme som jeg prøver å si her... Les rekken av meldinger på nytt så ser du at jeg svarer hun som ville ha linken, og som ble sur fordi hun ikke fikk det og deretter kaller HI blåst... Anonymous poster hash: 603d4...2d0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #25 Skrevet 13. april 2014 Nei, du er ikke smålig. Ta kontakt med moren din og prøv å finne en løsning på dette. Om dere lar dem selge dette vil du nok angre bittert senere. Moren din er en fjott forresten. Anonymous poster hash: ccd48...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå