Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hsr en bb cream, men blir så fet i huden av den... Bruker dere fondation, eventuelt hvilken? Ønsker en gjevn og fin hud, som gløder og ser fin ut. Vil ikke se for sminket ut, men er så dårlig på sminke og kremer og syntes det er så flaut å spørre i butikken (Jeg er 30 år) Anonymous poster hash: 415b7...004
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Bruker en fuktighetskrem (Dermologica Skin smoothing cream) og så bruker jeg ID mineral foundation. Blir mer naturlig enn en flytende foundation synes jeg. Anonymous poster hash: 3c244...5f4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Bruker en fuktighetskrem (Dermologica Skin smoothing cream) og så bruker jeg ID mineral foundation. Blir mer naturlig enn en flytende foundation synes jeg. Anonymous poster hash: 3c244...5f4 Da blir du ikke fet i huden? Anonymous poster hash: 415b7...004
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Jeg bruker bb-cream fra Lóreal blanda med dagkremen min,så blir det ikke så mye farge,jeg vil jo ikke se sminka ut!Passer perfekt å blande ca 50-50 hps meg iallefall.Samt har jeg concealer under øynene mine,så slipper de mørke ringene å vises..! Anonymous poster hash: cb00b...661
Følelsesvims Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Bruker vanlig fuktighetskrem, og en foundation på de områdene jeg vil jevne ut fargen (typisk under øynene, rundt nesen og på haken), og et lag med mineralpudder over hele ansiktet (bruker L'Oreal sitt). Får jevn og fin matt farge. Bruker litt rouge/blush over kinnbeina i tillegg. Bruker Dior sin foundation, hadde en fra Elizabeth Arden tidligere som jeg også var fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Bruker en fuktighetskrem (Dermologica Skin smoothing cream) og så bruker jeg ID mineral foundation. Blir mer naturlig enn en flytende foundation synes jeg. Anonymous poster hash: 3c244...5f4 Da blir du ikke fet i huden? Anonymous poster hash: 415b7...004 Nei, jeg har ikke så fet hud - heller mer mot tørr hud. Jeg bruker en matt foundation for at huden ikke skal bli blank. Anonymous poster hash: 3c244...5f4
Gemini77 Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Dermalogica Active Moist (masse fukt uten fett) og deretter id bare essentuals foundation.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå