Gå til innhold

Noen andre som hater et familiemedlem?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: f0aa3...39f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, en bror

 

Anonymous poster hash: 2c945...1b5

Skrevet

ja, hele fammen til gubben,spess den ene søstra og mora



Anonymous poster hash: 6a952...937
Skrevet

Nei.

Synes det er rart at voksne mennesker kan gå rundt å hate noen jeg..



Anonymous poster hash: 0c242...1c7
Skrevet

Ja, de aller fleste i familien min. Med god grunn. Har idag ingen kontakt med de.

Skrevet

Ja, moren og søsteren til mannen min. De er noen helvettes ekle slanger begge to.

 

Ikke så veldig fan av min egen mor heller !

 

Anonymous poster hash: 4c7b5...831

Skrevet

Hater og hater... litt for sterkt ord, men misliker den ene delen av familien.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Er flere på mors side som er direkte onde, ingen underdrivelse heller dessverre.

 

Anonymous poster hash: 193e4...a1f

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Hele farssiden. God grunn

Skrevet

nei, men blir av en eller annen grunn hatet av søstra mi:)



Anonymous poster hash: cd6b4...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...