Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Ja, en bror Anonymous poster hash: 2c945...1b5
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 ja, hele fammen til gubben,spess den ene søstra og mora Anonymous poster hash: 6a952...937
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Nei. Synes det er rart at voksne mennesker kan gå rundt å hate noen jeg.. Anonymous poster hash: 0c242...1c7
megmegmeg Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Ja, de aller fleste i familien min. Med god grunn. Har idag ingen kontakt med de.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Ja, moren og søsteren til mannen min. De er noen helvettes ekle slanger begge to. Ikke så veldig fan av min egen mor heller ! Anonymous poster hash: 4c7b5...831
Gjest Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Hater og hater... litt for sterkt ord, men misliker den ene delen av familien.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Ja, det gjør jeg. Er flere på mors side som er direkte onde, ingen underdrivelse heller dessverre. Anonymous poster hash: 193e4...a1f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 nei, men blir av en eller annen grunn hatet av søstra mi:) Anonymous poster hash: cd6b4...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå