Gå til innhold

Simo kombivogn 2011, god vogn?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en som er lett og fin å trille på. Går mye tur.

Anonymous poster hash: 65d11...f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt:-)

Anonymous poster hash: 65d11...f25

Skrevet

Jeg har Simo kombi fra 2011. Den er stødig og romslig, men ikke akkurat lett. Den tar også mye plass i bilen. Men skal du gå mye, og ikke så mye ut og inn av bil, buss, trikk ol, så anbefaler jeg den. Ganske tung, men som sagt: stødig og romslig :-)

Anonymous poster hash: 0a504...bac

Skrevet

Den er romslig, men er stor og tung. Vil du ha en lett vogn og går mye tur ville jeg sjekket andre merker :)

Anonymous poster hash: 75c90...801
Skrevet

Har simo kombi 2012. Er jo en tung vogn å bære, men å trille er den helt fantastisk. Ihvertfall hvis du bor litt avsides til og kommer til å trille en del på grus. Absolutt min favoritt å trille tur med. Og vi er omgitt av bakker, så triller mye i oppoverbakker.

Skrevet

Jeg har hatt både simo og brio happy dom er litt samme type vogn. Jeg synes brio var mye lettere og bedre å trille. Veier mindre, og bedre fjæring. Billigere tror jeg den er også. Nå har jeg emmaljunga Mondial og det er den verste vogna jeg har hatt ( har hatt mange...) vanvittig tung. Jeg bor i Oslo sentrum of noen ganger må jeg dra den opp en liten trapp eller noe og det klarer jeg nesten ikke. Styr unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...