Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Trenger en som er lett og fin å trille på. Går mye tur. Anonymous poster hash: 65d11...f25
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Dytt:-) Anonymous poster hash: 65d11...f25
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Jeg har Simo kombi fra 2011. Den er stødig og romslig, men ikke akkurat lett. Den tar også mye plass i bilen. Men skal du gå mye, og ikke så mye ut og inn av bil, buss, trikk ol, så anbefaler jeg den. Ganske tung, men som sagt: stødig og romslig :-) Anonymous poster hash: 0a504...bac
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Den er romslig, men er stor og tung. Vil du ha en lett vogn og går mye tur ville jeg sjekket andre merker Anonymous poster hash: 75c90...801
VE-G Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Har simo kombi 2012. Er jo en tung vogn å bære, men å trille er den helt fantastisk. Ihvertfall hvis du bor litt avsides til og kommer til å trille en del på grus. Absolutt min favoritt å trille tur med. Og vi er omgitt av bakker, så triller mye i oppoverbakker.
Blondzilla Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Jeg har hatt både simo og brio happy dom er litt samme type vogn. Jeg synes brio var mye lettere og bedre å trille. Veier mindre, og bedre fjæring. Billigere tror jeg den er også. Nå har jeg emmaljunga Mondial og det er den verste vogna jeg har hatt ( har hatt mange...) vanvittig tung. Jeg bor i Oslo sentrum of noen ganger må jeg dra den opp en liten trapp eller noe og det klarer jeg nesten ikke. Styr unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå