Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Er det noe i i kulturen til innvandrerne som vi nordmenn burde lære av synes dere? Jeg personelig synes eldreomsorgen dems er helt utrolig. Og mine naboer sende med masse god mat rett dom det er. Har hatt norske naboer også i mere enn 10 år og har aldri fått mat tilsendt. Synes det er masse fint vi kan lære av dem. Anonymous poster hash: fcd76...735
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Jeg får mat av min heilnorske nabo:-) Fisk, rett fra sjøen! Men, du har nok rett. Det er ikke så veldig vanlig her tror jeg. Når du skriver at du "personlig syntes eldreomsorgen dems er helt utrolig" Hvem dem mener du? Når du skriver utlendinger så betyr jo det for oss nordmenn alle de som ikke er Norske liksom. Mener du svensker? Polakker? Kinesere? Anonymous poster hash: beabc...938
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Jeg får mat av min heilnorske nabo:-) Fisk, rett fra sjøen! Men, du har nok rett. Det er ikke så veldig vanlig her tror jeg. Når du skriver at du "personlig syntes eldreomsorgen dems er helt utrolig" Hvem dem mener du? Når du skriver utlendinger så betyr jo det for oss nordmenn alle de som ikke er Norske liksom. Mener du svensker? Polakker? Kinesere? Anonymous poster hash: beabc...938 Jeg mente lissom ikke-vestlige innvandrer. Anonymous poster hash: 3da20...846
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Jeg for min del kunne spist hjemme hos indere hver dag! Generelt kunne vi lært mye om mat og smak, norsk mat er så smakløs. (Ikke halal, jeg kunne aldri spist halal.) Ellers synes jeg indere har så fantastisk fine klær og smykker. Sukk, kanskje jeg var inder i et tidligere liv.. Anonymous poster hash: 653cf...f1a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Gjestfrihet! Fikk ofte tilsendt mat av utenlandske naboer. Anonymous poster hash: 97b95...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå