Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Vannkopper har blitt utelukket av lege. Har atopisk eksem til vanlig. Dette er langt utenfor det vanlige. Anonymous poster hash: 1ebc9...36a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Kan det være brennkopper? Anonymous poster hash: cdd6d...2b9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Røde hunder eller meslinger? Anonymous poster hash: 1bf05...9b9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Jeg aner ikke. Å ikke skjønner hva du sier ikke helt norsktalende lege ga meg ingen forklaring på no som helst. Fastlege imorgen. Hi Anonymous poster hash: 1ebc9...36a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Nei litt i ansiktet, hendene/håndledd. Og på ben/føtter kun enkelt prikker litt her og der.. Hi Anonymous poster hash: 1ebc9...36a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Ville tatt en tur til legen med disse ja. Eksem ser det ikke ut som det hvertfall. Og det er betennelse av noe slag i de. Har du klorhexodyn (tror det staves slik) smør på det evt pyrisept. Tips fra overlegen på sykehuset når vi snakket over gjerde på hytta engang. Jeg gikk med min tredje omgang brennkopper på kort tid. Pencilin/antibiotika var ofte ikke nok. Slikt bør behandles innvendig og utvendig. S utvendig anbefalte han å vaske med klorhexodyn. Bare dynke bommul med det og gni over. Ikke gnikke og gnu, men gni over så det blir vått. La det lufttørke. Så har du noe slikt i hus kan det være lurt å gjøre tte med engang, så om det evt. Brennkopper kan det hende du får redusert smitten til dere andre. Det smitter lett. Anonymous poster hash: 561fe...ca4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Var innom legevakta. Ringte for å høre om det kunne være vannkopper, de sa vi kunne komme å de titte. Legen sa ingenting egentlig, ikke vannkopper ss han. Og fikk med allergipiller!? Tar han med til fastlege imorgen. Hi Anonymous poster hash: 1ebc9...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå