Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 For meg skjer det minst ukentlig. Det kan være i butikken, på toget eller hvis jeg henter ungene på skolen. Nå er jeg over 45, har aldri farget håret selv om det er litt grått i det, har aldri kuret det eller brukt frisørsjampo. Ikke har jeg vært hos frisøren på 5 år heller. Det nermeste jeg kommer er at mannen har stusset det litt med kjøkkensaksen for et par år siden. Likevell får jeg masse posseltive tilbakemeldinger. Nå er jeg så gammel at mange påstår det er på tide jeg klipper det, men jeg er rett og slett ikke klar for å gi slipp på komplimangene. Er det så sært å ha virklg kangt ufarget hår i min alder? Anonymous poster hash: 51883...17d
Miamimom Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Hva er det folk sier da? Det er vel relativt uvanlig å ha kjempelangt, ufarget hår når man er 45 +
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Sist håret mitt ble kommentert var når jeg lå på intensiven på sykehuset. Hadde ligget i koma i flere dager, svett og jævlig.. Så fikk jeg høre at jeg hadde så langt og fint hår Anonymous poster hash: e6b24...284
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Jeg får aldri kommentarer på håret, og i alle fall ikke fra fremmede. Kunne aldri ramle meg inn å kommentere fremmede på noen som helst måte. Hvis det er fine kommentarer og du liker håret ditt så behold det!! Anonymous poster hash: dea75...235
prekæs Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 At damer på 40+ på død og liv skal ha kort hår er jeg ikke enig i. Noe lengde er mer feminint. har forholdsvis kort hår selv, men ikke mannekort. Er håret fint så har du det slik du trives med:)
Miamimom Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Hva er det folk sier da? Det er vel relativt uvanlig å ha kjempelangt, ufarget hår når man er 45 +Glemte å si at jeg ofte får komplimenter for håret selv, det er langt og tykt og flommende. Jeg er noe yngre en deg, men godt voksen. Det er noe grått i det, så jeg farger/ striper og styler litt. Får noen kommentarer fra venner om jeg ikke snart skal klippe håret kortere, så mange er av den oppfatningen at vi er litt for gamle ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Altså, at noen kommer med spydige kommentarer om alt håret som ligger rundt hvor enn jeg har beveget meg, skjer daglig, Nesten timelig. Ellers får jeg alltid kommentarer på hvor sunt og tykt håret mitt er hos frisøren. Har også periodevis blått, rosa eller lilla i håret, og da kommenterer fremmede hvor kult det er. Har også krøller, som alle andre enn meg forguder, virker det som. Anonymous poster hash: c4260...93c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Har langt, tykt og blondt krøllete hår. Har opplevd at folk vil ta på det O_o Anonymous poster hash: a0903...cda
Gjest Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Fikk faktisk skryt fra venninnen min her om dagen. Syntes jeg var så flott på håret, siden det er grodd seg langt og at det er så blondt & fint
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Fikk faktisk skryt fra venninnen min her om dagen. Syntes jeg var så flott på håret, siden det er grodd seg langt og at det er så blondt & fint Den fremmede venninnen? Anonymous poster hash: 94dee...ee0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 få se et bilde da, Hi... Anonymous poster hash: e5c5d...093
mamma_bergen Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Nei, jeg får ikke kommentarer på håret mitt, men "alle" kommenterer håret til datteren Det er krøllete, tykt og går nesten ned til rumpen Men et h**** å holde
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Ja, har alltid fått positive kommentarer fra fremmede jevnlig på håret mitt, er mørkt og langt. Fra både voksne og barn. Er 37. Anonymous poster hash: f1565...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå