Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Flytte inn nå. Da vil jeg stå uten en kr frem til jeg får lærlingjobb. Jeg får ikk sosial støtte fra nav om han flytter inn. Å jeg vil ikke stå uten penger til august fra mai av.. men han har penger så han vil jg skal ta det helt med ro. Jeg vil vente litt til med å flytte men det liker han ikke tanken på. Så hva gjør jeg. Har jeg lov til og få hjelp av nav uansett? Anonymous poster hash: d5d45...504
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Du er student uten en krone og få må sosialstønad? Hva skjedde med lån og stipend hos Lånekassen? Anonymous poster hash: 4b127...341
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Du er student uten en krone og få må sosialstønad? Hva skjedde med lån og stipend hos Lånekassen? Anonymous poster hash: 4b127...341 Har det men siste utbetaling er i mai. Fram til august vil jeg ikk få noe p får ikk sommerjobb heller. Anonymous poster hash: d5d45...504
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Klarer du ikke å stå på ditt ved at du ikke vil at dere skal bli samboere enda? Da har du større problemer. Nei du vil ikke få noe fra nav. Da må du enten holde på ditt eller få penger av han. Og hvorfor klarer du ikke finne deg sommerjobb? Du har enda god tid på å lete. Har dere vært sammen lenge? Dere må diskutere mye FØR dere flytter sammen. Enda viktigere om det er barn til stede. Anonymous poster hash: c8ee0...c26
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Vist du har barn fra før og overgangsstønad ol , vil du fremdeles motta dette 1 år etter man blir registrert samboer
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Os får jeg ikke lenger. Stole på han eller på nav/meg selv. Huff. Anonymous poster hash: d5d45...504
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Bare tull at du ikke får sommerjobb. Vil du ha, så får du. Anonymous poster hash: ec7ad...aa4
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Hvorfor får du ikke sommerjobb? Er sikker på du får bare du prøver... Og hvorfor skriver du IKK??? Er det liksom forkortelse for IKKE? Er det så mye raskere å skrive IKK enn hele ordet med en hel bokstav mer? Sorry, det irriterte meg grenseløst.. Hadde det bare skjedd en gang i løpet av innleggene dine... Anonymous poster hash: b101d...965
Elsker livet Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Stol på han da. Er vel aldri for sent å be nav om hjelp om det ikke går. Sommerjobb er vel mulig å få om man ikke har barn som hindrer en, men pengene blir ikke betalt ut dag for dag, så de ser du vel først til i juli eller august uansett.
*Miss Marple* Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Spørsmålet er jo om du har lyst å flytte sammen med han? Om du har det hadde jeg ikke latt være pga 3 mnd uten stipend altså. Og hvordan vet du alt nå at du ikke får sommerjobb?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Ja, virker som du ikke vil flytte sammen med han? Anonymous poster hash: 0c60d...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå