Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hva er akseptabelt fra samboer? Godtar du å bli løyet for gjentatte ganger? Anonymous poster hash: 22d0d...70c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Hva er akseptabelt fra samboer? Godtar du å bli løyet for gjentatte ganger? Anonymous poster hash: 22d0d...70c Han løy til meg 2-3 ganger i begynnelsen av forholdet. Bare bagateller. Tro meg, han fikk gjennomgå! Etter det, ingen løgner. Som jeg vet om. Den sniken! Anonymous poster hash: 1e531...59f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Jeg godtar ikke løgn. Punktum. Anonymous poster hash: 73881...edb
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Jeg godtar heller ikke løgn. Anonymous poster hash: ef64b...541
catchbaby Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Åå, han lyver om småting, mest for å skåne meg, men han er ikke særlig god til det så ofte blir han gjennomskua.Han kan lyve om ting som at han har vaska klær - når han ikke har gjort det.Som sagt, meget lett å gjennomskue
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Lyver du for din samboer? Anonymous poster hash: 22d0d...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå