Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hva syns dere om det? Jeg har brukt det et par ganger men vært den eneste stort sett så va følt meg litt teit samtidig som jeg føler litt for å skjerme øynene mine i sånne situasjoner fordi jeg ser ut som en vaskebjørn når jeg griner.. Anonymous poster hash: 16855...3e1
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Synes folk må få gjøre det de føler mest for, jeg. Samtidig mener jeg at man ikke bør være redd for å vise følelsene i en slik sammenheng. Men sorg er for noen veldig privat, og da kan de føle det lettere med solbriller. Anonymous poster hash: 09105...051
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Det må vel være lov. Jeg husker bestemoren min hadde det i mannens begravelse, og det var første gang jeg så det, men skjønner jo at hun ville dekke øynene litt. Anonymous poster hash: 503cf...ffe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 I kirken, eeee, nei!! Ute i solskinn, ja!! Ute, i grått vær, eeeeehhhh, nei!!! Anonymous poster hash: 0d130...e5a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Jeg synes egentlig man blir litt kald om man går med solbriller i begravelser. Særlig inne i kirken. Anonymous poster hash: cd03b...490
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Sobriler funker bedre Anonymous poster hash: aa2d0...247
☆☆☆ Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Innandørs er solbriller ein uting uansett situasjon (med eit unntak av diverse augesjukdommar), utandørs synes eg solbriller er gangbart i gravferd om veret tilseier det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå