Anyne Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Og hvorfor? Har lyst på ny vogn, men synes den virker så lik brio nå? Og klumpete/lavere/mindre? Noen som har hatt begge eller har erfaring? Er så usikker! Får jo gammel mod til 2-3000 og ny til 7-8000..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Gammel! Simo ble kjøpt opp av Brio så fra 2011 er de like i størrelse, men med forskjellig utseende. Anonymous poster hash: 854ef...00d
Anyne Skrevet 13. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2014 Gammel! Simo ble kjøpt opp av Brio så fra 2011 er de like i størrelse, men med forskjellig utseende. Anonymous poster hash: 854ef...00d Å? Så da er de blitt likere brio altså? Ikke bare meg som føler det.. Mannen vil helsy ha ny, men jeg er veldig usikker. Har du erfaring med den nye?
E.E.E. Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Vi valgte den gamle og har ikke angret ett sekund! Så god plass og finere er den også. Pluss at det er jo veldig kjekt å spare de pengene. Vognen vi har er svart med lys blå inni. Den er akkurat like pen som da det var ny og vi har brukt den mye! :-) Lillebror brukte bagen som seng i teltet i fjor sommer, da var han 1 år i Mai og er en brei gutt. Han hadde god plass i bagen! Solid, god vogn for både foreldre og barn.
Anyne Skrevet 13. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2014 Høres ut som vi bør gå for den gamle da ja takk for svar! Noen som har den nye og er fornøyd med den?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Jeg er også mest glad i den gamle og har den heldigvis fra førstemann:) Med vendbart understell. Anonymous poster hash: e6d1e...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå