Gå til innhold

Hvordan klare å glede seg over et nytt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid med nr3 og klarer ikke å se noe positivt med å få dette barnet, ser bare mørkt på det og føler meg skikkelig langt nede Psykisk.

Hadde det ikke sånn med nr1 og nr2.

Har snakket med lege og jordmor uten det noe særlig hjalp.

Føler meg så alene og har til og med tenkt tanken at om disse tankene fortsetter etter fldselen så kan jeg jo bare ta livet mitt:(

Hvor sykt er ikke det å tenke, føler meg helt tullete av egne tanker og legen min lo av meg da jeg sa dette...

Kan noen berolige meg eller trøste meg om at dette går over?

Anonymous poster hash: 175a0...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid med nr3 og klarer ikke å se noe positivt med å få dette barnet, ser bare mørkt på det og føler meg skikkelig langt nede Psykisk.

Føler meg så alene og har til og med tenkt tanken at om disse tankene fortsetter etter fldselen så kan jeg jo bare ta livet mitt:(

Hvor sykt er ikke det å tenke, føler meg helt tullete av egne tanker og legen min lo av meg da jeg sa dette...

Be om å få snakke med psykolog på helsestasjonen. Jeg var fryktelig deprimert da jeg var gravid med nr to. Aner ikke hvorfor, barnet var ønsket. En venninne var ekstremt deprimert med nr to også. Hun fikk også hjelp fra psykolog. Tilfeldig at vi to begynte å snakke om dette. Ganske vanlig, men veldig tabu. Lykke til!

Anonymous poster hash: c4b80...137

Skrevet

Be om å få snakke med psykolog på helsestasjonen. Jeg var fryktelig deprimert da jeg var gravid med nr to. Aner ikke hvorfor, barnet var ønsket. En venninne var ekstremt deprimert med nr to også. Hun fikk også hjelp fra psykolog. Tilfeldig at vi to begynte å snakke om dette. Ganske vanlig, men veldig tabu. Lykke til!

Jeg har forresten et tredje barn også, var ikke deprimert i det svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...