Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Jeg jobber i dag 80 % med en fridag i uken. I tillegg studerer jeg deltid via nettstudier. Jeg har i tillegg 3 små barn. Og formen har ikke vært bra de siste 1,5 årene. Jeg er dønn sliten og vurderer å gå ned ytterligere 20 % på jobb. Med fri to dager i uken. Vi har råd til det og alt, men jeg får litt sånn dårlig smak i munnen. Føler lissom det er forventet at man jobber så mye man kan, og helst 100 %. Klarer ikke helt å nyte de dagene jeg har fri fra jobb. Men tror den beste løsningen for både meg og familien er at jeg går ned til 60 % jobb. Har jeg dårlig samvittighet med god grunn, eller har jeg egentlig ikke det??? Anonymous poster hash: ce6cf...833
☆☆☆ Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 (endret) Ser ikkje grunn til all denne dårlige samvittigheten folk går og gnurar på. Ein tek eit valg og står for det. Endret 13. april 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Om du og mannen er enige i det skal du ikke bry deg om hva andre syns. Husk å diskutere alle aspekter ved det. Blant annet hva hans forventninger til deg er når du er hjemme. Anonymous poster hash: 3594c...c1f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Så lenge dere klarer det økonomisk og ikke krever stønader urettmessig (ingen grunn til å tro at dere gjør det, så ikke en beskyldning, bare et poeng) så er det vel ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. Du bidrar fortsatt til samfunnet og studerer tross alt i tillegg til 60/80% jobb så det er vel helt opp til deg og familien din. Anonymous poster hash: c3107...eea
Reddiken Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Gå inn på harvest.as, og finn artikkelen som heter: jeg er ingen god samfunnsborger. Les den, gå ned til 60% stilling, og ha god samvittighet over valget ditt! Husk, du kan alltids gå opp til 100% stilling når du føler at overskuddet er tilbake :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå