Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Når skal påskeegget gies? Anonymous poster hash: f267f...57e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Takk:) Anonymous poster hash: f267f...57e
Gjest Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Som regel på påskeaften, men her er det mange som vil gi, og greit å fordelt det utover uken som kommer
sug lut Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Det store egget ble delt ut fredag kveld. Da har de ansvar sjøl for fordeling hele uka, evt eting av alt allerede første kveld. Men første påskedag er det eggejakt etter små sjokoladeegg over hele huset evt hele uteområdet, litt etter vær.
energibomba Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Her blir det individuelle egget gitt nå når ferien begynner, så blir det påsketur påskeaften med eventuelt skattejakt etter egg, de neste dagene) så får de lære seg å fordele gotteriet ila påsken..og de får ikke påfyll om det blir tomt hehe, men så har vi et felles stort et også da siden ho mor er også glad i søtsaker)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Her fikk de det på lørdag, da de reiser til pappaen sin på onsdag. Anonymous poster hash: 8211a...a2d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Påskeaften, ja Anonymous poster hash: a0188...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå