Gå til innhold

Dumt spørsmål..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal påskeegget gies?

 

Anonymous poster hash: f267f...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:)

 

Anonymous poster hash: f267f...57e

Skrevet

Som regel på påskeaften, men her er det mange som vil gi, og greit å fordelt det utover uken som kommer :)

Skrevet

Det store egget ble delt ut fredag kveld. Da har de ansvar sjøl for fordeling hele uka, evt eting av alt allerede første kveld. Men første påskedag er det eggejakt etter små sjokoladeegg over hele huset evt hele uteområdet, litt etter vær.

Skrevet

Her blir det individuelle egget gitt nå når ferien begynner, så blir det påsketur påskeaften med eventuelt skattejakt etter egg, de neste dagene) så får de lære seg å fordele gotteriet ila påsken..og de får ikke påfyll om det blir tomt hehe, men så har vi et felles stort et også da siden ho mor er også glad i søtsaker)

Skrevet

Her fikk de det på lørdag, da de reiser til pappaen sin på onsdag.



Anonymous poster hash: 8211a...a2d
Skrevet

Påskeaften, ja :)

 

Anonymous poster hash: a0188...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...