Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Noen som har fått dette inviglet? Jeg har kommer i en vanskelig situasjon. Grunnen til at jeg ikke kan jobbe her jeg bor er at i samarbeid med politi og barnevernet har dem bestemt at jeg og barnet må flytte lagt vekk pga en person som har farlig og har besøksforbud, altså en ustabil mann som politiet mener er for farlig til at vi bor i samme by. Vi skal flytte om 2-3 mnd. Men vi vet ikke hvor enda. Barnet har blitt et år og denne mnd får jeg sannsynligvis ikke noe. Ringte NAV på fredag og der mente dem at enten jeg eller barnet måtte være sykt for å få forlenget OS. Forklarte dem sitasjonen så venter på time. Har husleie og regninger å betale så sliter litt. Noen som har fått forlenget os? Anonymous poster hash: d77f5...fc8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Dytt Anonymous poster hash: d77f5...fc8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Vis ikke kan du få støtte fra sosialkontoret og eller nødpenger det ornder seg nokk skal du se masse lykke til Anonymous poster hash: 6b030...b4b
Fioli Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Nei du trenger ikke å være syk for å få det, så det er feil!! Kan få det om en er i utdanning blant annet! Ta med papirer som bekrefter situasjonen deres og avtal/møt opp personlig på nav kontor så ordner det seg sikkert, min erfaring er at de på nav er veldig hjelpsomme og ting pleier å ordne seg! En kan søke om inntil to års forlengelse! Masse lykke til, håper det ordner seg for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå