Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Jeg la inn silikon for fire dager siden. Den dyre sports BHen jeg kjøpte med knepping foran føles som ei tvangstrøye, og må dessuten vaskes. Kan jeg bruke en vanlig sportsbh? Jeg har en med mindre støtte på meg nå. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 0f335...21c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Bare 4 dager siden?!? Da MÅ du ha kompresjon ja! Du har masse nyoperert hud som skal leges, og indre musklatur som skal komme seg! Hvis du ikke bruker riktig kompresjon kan du få infeksjoner osv fordi det ikke får grodd skikkelig. Anonymous poster hash: 587e1...b8d
Pixy Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Herregud for et svar. Bruk hvilken som helst sportsbh du. Bare den gir god støtte! Og bh med et rom for hver pupp er (av noen kirurger) anbefalt å bruke den første tiden. Anbefaler sportsbh fra swegmark, kjøpes på f.eks lindex. Husk å kjøp i riktig størrelse!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Ja, du kan bruke sportsbh! Bare den støtter bra. Selv kjøpte jeg flere forskjellige. Spesiellt en som jeg likte godt fra lindex. Anonymous poster hash: 4b4b3...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå