Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Hvordan kost og mengde, samt hvor mye trening trenger jeg? Ca? Vet det kommer ann på masse, men har noen klart det så del suksessoppskriften er du snill Anonymous poster hash: 27300...46f
MrsMilla Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Tenker du til en spesiell event, eller ønsker du å fortsette å være ti kilo lettere på sikt? Til en spesiell event er det vel snakk om ren slanking, pulver eller noe sånt, da går du fort ned, men vil med all sannsynlighet også komme fort opp igjen............ Tenker du varig - så er dette en vanskelig (ikke umulig) oppgave, som krever sykt bra disiplin, spesielt når det har gått to og en halv måned.................. Men det er jo enkelt, gå kraftig over kostholdet ditt, spis mye mindre, og sørg for at alt du spiser har en hensikt/ er bra for kroppen din. Og du må ut og løpe/trene. Mye. Problemet er at ved å gå så raskt ned så driver du "rovdrift" på kroppen din. Det er en temmelig drastisk endring, og kroppen vil gjerne stritte imot. Å fortsette å holde ei slik vekt vil være vanskelig, og de gamle vanene kommer høyst sannsynligvis tilbake sniiikende....... I tillegg må du være litt obs på eventuelt huden, så du ikke får overflødig hud etc, noe som kanskje ikke er så stort problem på bare ti kilo, men verre på litt mer? Vil mye heller anbefale et vekttap på to-tre kilo i måneden. Og det på varig kostholdsendring, ikke slanking eller diett. Kanskje også heller måle vekttap i buksestørrelse, ikke i kilo...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Jeg spiste/drakk max 1200 kcal om dagen og trente 3-4 dager i uka. Gikk ned 10 kg på litt under 2 mnd, efterhvert sluttet jeg å telle kalorier, men var mer besvisst på hvor mye jeg puttet i meg, jeg hadde en dag innimellom da jeg skeiet ut, gikk opp igjen 2 kilo, men har holdt meg der i over et år etter slankingen, så det er fullt mulig! Anonymous poster hash: 16a9e...d58
Mamma`n til turbo Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Jeg har gått ned nesten 11 kilo på samme tid og har holdt meg under 1200 kalorier om dagen og nå akkurat begynt å trene. Drikker varmt vann med sitron, ingefær og noen suketter gjennom hele dagen da dette skal hjelpe på forbrenning og rensing av kroppen. Spiser ca 150 Gr kjøtt til middag med salat eller grønnsaker. Skyr, kokte egg, eggerøre med Cottage cheese eller salat til frokost og lunsj. Viktig å begrense karbohydrater og fett og sørge for at det man spiser kommer fra sunne kilder som avocado, mandler, grønnsaker Osv. Viktig og også få i seg endel proteiner i løpet av dagen. Jeg skal ned 15 kg til og håper på å klare dette til juli Jeg er en av de som alltid har tenkt at jeg aldri har viljestyrke nok til å klare å gå ned men det har gått overraskende smertefritt. Hvis jeg blir snacks sugen så spiser jeg en liten pose snack a Jack på 120 kalorier og/eller tzaziki lagd på youghurt med gulrøtt og selleristenger:) lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Ketolysekuren. Gått ned 13 kg på 2 mnd Anonymous poster hash: cd19c...c01
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Jeg har gått ned nesten 11 kilo på samme tid og har holdt meg under 1200 kalorier om dagen og nå akkurat begynt å trene. Drikker varmt vann med sitron, ingefær og noen suketter gjennom hele dagen da dette skal hjelpe på forbrenning og rensing av kroppen. Spiser ca 150 Gr kjøtt til middag med salat eller grønnsaker. Skyr, kokte egg, eggerøre med Cottage cheese eller salat til frokost og lunsj. Viktig å begrense karbohydrater og fett og sørge for at det man spiser kommer fra sunne kilder som avocado, mandler, grønnsaker Osv. Viktig og også få i seg endel proteiner i løpet av dagen. Jeg skal ned 15 kg til og håper på å klare dette til juli Jeg er en av de som alltid har tenkt at jeg aldri har viljestyrke nok til å klare å gå ned men det har gått overraskende smertefritt. Hvis jeg blir snacks sugen så spiser jeg en liten pose snack a Jack på 120 kalorier og/eller tzaziki lagd på youghurt med gulrøtt og selleristenger:) lykke til Har du cottage cheesen i eggerøren når du du lager den, trodde ikke cottage cheese kunne varmebehandles. Eller spiser du den til etterpå? Anonymous poster hash: b4787...e68
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Jeg gikk ned 13 kilo på 8 uker ved å spise sunt og trene. Jeg fortsatte etter de 8 ukene og etter 8 mnd var 38 kilo vekk. Anonymous poster hash: d8429...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå