Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Noen med erfaring? Skal ut med en fantastisk deilig mann og vet vi ender opp i sengen. Jeg skal ha skjørt på og tynne strømper. Men strømpebukse er liksom så utrolig lite sexy... Men hvor får jeg kjøpt stay ups, og ikke minst, holder de seg oppe eller må jeg ha sånn hofteholder i tillegg? (Vurderte å droppe trusa også, han har spøkt med før at det er så sexy, men jeg tenker kanskje det er litt ekkelt... Eller?) Anonymous poster hash: 1b670...910
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Stay ups får man kjøpt i de fleste klesbutikker som selger dametøy. Jeg har prøvd de fra hm og cubus bl.a. og begge de sitter oppe av deg selv. Jeg ville nok ha beholdt trusa på Anonymous poster hash: 52a9e...b8e
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Ta litt vann der som plastikken er så holder de seg veldig godt oppe. Hadde heller gått for sexy matchende undertøy enn uten. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Husk å ikke bruke body lotion på lårene:) Ville hatt et fint sett heller enn å droppe trusen, han får den sikkert av likevel:) Anonymous poster hash: bb3b5...0d8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Takk for svar! Da prøver jeg med litt vann under også så de sitter HI Anonymous poster hash: 1b670...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå