LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Noen som er med på Egon i Stavanger den 9. mai, for eksempel?
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Dytter for deg Jeg kan ikke da.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Er der egentlig noen som stiller opp i Stavanger området.. Føler det er spesielt to som i hver tråd sier de vil bli kjent/få venner men de blir jo aldri med på noe sies det. Unnskyldninger på unnskyldninger flere år på rad jo........ Kan de ikke bare la være å si de vil bli kjent med nye mennesker. Anonymous poster hash: cfd35...43b
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2014 Jeg ville gjerne være med? Klart du kan være med!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2014 Er der egentlig noen som stiller opp i Stavanger området.. Føler det er spesielt to som i hver tråd sier de vil bli kjent/få venner men de blir jo aldri med på noe sies det. Unnskyldninger på unnskyldninger flere år på rad jo........ Kan de ikke bare la være å si de vil bli kjent med nye mennesker. Anonymous poster hash: cfd35...43b Deres tap.
Husbygger Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Kan ikke den fredagen heller jeg, men dytter den opp ;-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2014 Dytter på denne. Hvis ikke flere er interessert, så dropper jeg å bestille bord.. Så får vi heller se om vi kan finne en dato på et senere tidspunkt som passer for flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå