Gå til innhold

Hvem inviterte dere til 1-års dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å invitere tanter og onkler? Altså mors og fars tanter og onkler... Har en tante jeg vil invitere, men vet at de andre mest sannsynlig vil bli såret om jeg ikke inviterer dem også. Har også god kontakt med ene kusinen min, men hva med alle de andre? blir så utrolig stort om alle skal komme, men vil heller ikke at noen skal føle seg utenfor....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviterte hele familien min. Mormor, farmor, mine tanter og onkler, søskenbarna mine og deres barn, mine søsken og mine foreldre.

Anonymous poster hash: a3a68...44a
Skrevet

Barselgruppa, og barnets tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre :) Det gjør vi til hver bursdag.

Anonymous poster hash: adbba...36a

Anonymous poster hash: adbba...36a

Skrevet

Inviterte hele familien min. Mormor, farmor, mine tanter og onkler, søskenbarna mine og deres barn, mine søsken og mine foreldre.

Hvor mange ble dere totalt ca? Søstrene mine inviterte bare foreldre, søsken og besteforeldre, derfor er jeg i tvil på hvordan vi skal gjøre.

Skrevet

Hvor mange ble dere totalt ca? Søstrene mine inviterte bare foreldre, søsken og besteforeldre, derfor er jeg i tvil på hvordan vi skal gjøre.

Jeg har ikke så stor familie så vi var rundt 20 stykker

Skrevet

Inviterte de som har noe med barnet å gjøre utenom festligheter. Inviterte besteforeldre, tanter, onkler og oldeforeldre til barnet og tanten min. Var ikke naturlig å invitere de barnet mitt ikke gjenkjente.

Anonymous poster hash: efcfa...919

Skrevet

Vi har en ganske stor familie, så selv om jeg har valgt ut bare noen fra familien så blir vi 30+ synes det virker mye på en barnebursdag. Eller?

Skrevet

Familie og venner.

Familie :

Besteforeldre

Tanter og Onkler

Oldeforeldre

søskenbarn

gammel tanter og onkler

Våre søsken barn med barn

Og de aller nærmeste vennene

Skrevet

Våre venner med barn i en feiring, deretter familie; beste-og oldeforeldre, barnets tanter og onkler, våre tanter og onkler i en annen feiring.

Faddere er allerede innbefattet som familie/nære venner.

Skrevet

Neeei, inviterte typisk besteforeldre, tanker og onkler. Og de som barnet hadde kontakt med av lekekamerater, så ikke akkurat stort selskap. Og veldig uformelt!!

Hos oss er det tradisjon at ettåringen får ei kake helt selv og muligheten til å knusespise den akkurat som man vil, gjerne med hodet rett i kaka haha. Starter gjerne forsiktig, så går det helt bananas..... dermed har vi helst to kaker....

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Besteforeldre, oldeforeldre, barnets tanter og onkler og søskenbarn.

Skrevet

Kommer til å invitere tanter, onkler og søskenbarn til ungen samt besteforeldre. Kanskje oldeforeldrene også, men litt usikker der siden de er så frekke mot barnefaren.

Anonymous poster hash: 767ef...d9b

Skrevet

Et årsdagen ble feiret med barnet, samboer og meg selv. Resten av familien bor langt unna, ellers hadde vi kanskjehatt et lite lag med dem.

Anonymous poster hash: 21996...45d

Skrevet

Her blir det åpent hus, med tanter og onkeler, både mine og gutten sine. Besteforeldre og oldeforeldre. Søskenbarn av med med barn sender også invitasjon til venner med barn

Skrevet

Vi inviterer de som har noe med barnet å gjøre, hvis ikke hadde feiringen blitt enorm. Men, så har jeg over 30 tanter og onkler, 30 søskenbarn osv, så det sier seg selv at det ikke lar seg gjøre. 

Anonymous poster hash: 39f15...06f
Skrevet

Vi inviterte barnets tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre.

Man er nødt til å begrense litt, spesielt på denne årstiden hvor man stort sett må være inne hele selskapet.

Skrevet

4 besteforeldre

2 onklar, eine med sambuar

2 oldemødre

1 sett gammaltante/onkel

3 søskenbarn av oss, eine med 2 barn

Tantene bur ikkje i nærleiken.

Skrevet

Barselgruppa! :) Veldig koselig!

Hadde også feiring hjemme hos mine foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...