Svømmetur Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Hei, jeg vurderer å søke på årsstudiet i pedagogikk på NLA i Bergen. Har en mastergrad fra før av, men ønsker noe mer pedagogisk forståelse. Skal kombineres studie med 80% jobb, og lurer på hvor mye obligatorisk undervisning de pleier å ha.. Tok kontakt med skole, men det var lite klare svar å få. Sto også lite på nettet deres.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Jeg har studert på NLA, og var ikke videre imponert. Det var dårlig informasjon og mye rot i organiseringen av studiet. Nå tok ikke jeg pedagogikk da, jeg tok interkulturell forståelse.Har inntrykk av at de andre linjene er bedre organisert, skolen har jo i utgangspunktet et godt rykte. Men hva med å studere pedagogikk på uib? Der er det gjerne lite/ingen obligatorisk oppmøte, og min erfaring med uib er vesentlig bedre enn erfaringen med NLA. Anonymous poster hash: 17f11...79e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Skulen har då ikkje eit spesiellt godt rykte? I mine kretsar er ryktet at skulen held lågare akademisk kvalitet enn andre skular og at livssyn er så viktig at ein som student som ikkje delar det kan få problem både når det gjeld oppfølging og sensur. Det er rykter, ikkje førstehands erfaring altså... Anonymous poster hash: 4015e...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå