Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Vi har lagt inn bud på 3.900.000 på et hus som har prisantydning på 4.200.000. Har vi sjans til å få det tror dere? Ingen andre i budrunden, og huset har ligget ute lenge! Shit, er så spent! Anonymous poster hash: 085eb...2a2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Aner ikke, men lykke til! Anonymous poster hash: 26802...25d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Aner ikke, men lykke til!Anonymous poster hash: 26802...25d Takk! Hi Anonymous poster hash: 085eb...2a2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Æsj, gikk ikke. Huset ble solgt for 4,1. Anonymous poster hash: 085eb...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå