Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 JA ELLER NEI.....?? Anonymous poster hash: aae48...e1b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Nei, nei og atter NEI! Anonymous poster hash: 8eb6d...788
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Jeg drikker cola til frokost hvis jeg er fyllesyk. (Noe som er meget sjeldent!) Og jeg sniker til meg en Pepsi Max inn i mellom. Jeg sier det er greit inn i mellom, men ikke som en vane. Anonymous poster hash: 26905...df3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 I utgangspunktet ikke. Hender likevel at jeg kjøper meg en cola etter jobb, men dette er så sjeldent at jeg ikke regner meg som usunn likevel. Anonymous poster hash: 8d781...c33
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Nei. Ihvertfall ikke til barn om det var det du mente. Anonymous poster hash: 4132c...7c5
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Nei, det er ikke greit med brus som tørstedrikke eller til frokost hver dag!!! Men ingen dør og ingen tenner råtner av brus til frokost en gang hver 8mnd under fullmåne........... Anonymous poster hash: 29e2d...e7d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Ville ikke falt meg inn, vann er tørstedrikke. Anonymous poster hash: 6c966...260
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Her drikker jeg kun brus, drikker ikke noe annet. Barna drikker kun saft og litt melk. Synes det er helt greit og er absolutt ikke skadelig. Anonymous poster hash: f8694...85b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Det er ingen god vane, men heller ikke så alvorlig at andre enn foreldrene bør blande seg i det om noen barn drikker det en gang i mellom. Anonymous poster hash: 98ea9...68c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Her drikker jeg kun brus, drikker ikke noe annet. Barna drikker kun saft og litt melk. Synes det er helt greit og er absolutt ikke skadelig. Anonymous poster hash: f8694...85b Absolutt ikke skadelig sier hvem? Du? Barna? Anonymous poster hash: 10ff2...bad
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Jeg drikker det selv og ser ikke på det som noe problem. Kun light, og tennene mine og helsa mi er helt topp - har gjort det slik i 25 år. Anonymous poster hash: 8bbf3...dc7
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 Pepsi Max til frokost er kun ok når den som inntar det var drita dagen før. Eliminerer de fleste barn altså, og skjer vel neppe så ofte for oss andre heller. Som tørstedrikk bruker vi brus/juice en del når vi er på ferie eller på hytta, hjemme har vi godt nok vann.
☆☆☆ Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 Toåringen får brus til middag ved spesielle høve, men ikkke til frokost eller mellom måltida. Ikkje til frokost fordi ho gjerne drikk seg mett og dermed et lite, ikkje mellom måltid pga tennene (og fordi det blir vanskeligare å få i ho mat når den tida kjem).
frk Nilsen Skrevet 12. april 2014 #15 Skrevet 12. april 2014 Nei! Vann er tørstedrikk og vi drikker vann til de fleste måltider. Melk/juice til frokost. Ungene får brus hvis vi er ute å spiser, men ofte velger de farris.
Mor di! Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 Nei, men hender jeg kjøper meg brus som tørstedrikk innimellom om vi er ute på noe. Barna på 5 og 7 liker det ikke, og får saft til middagen i helgene og spesielle anledninger. Ellers drikker de vann/melk/biola
Gjest Skrevet 12. april 2014 #17 Skrevet 12. april 2014 Hva man skal spørre om! Selvsagt drikker man ikke brus til frokost, unntatt ved fyllesykhet Og håper det ikke er barn det er snakk om? Vann, vann og atter vann er tørstedrikke. Brus er kos
frk Nilsen Skrevet 12. april 2014 #18 Skrevet 12. april 2014 Hva man skal spørre om! Selvsagt drikker man ikke brus til frokost, unntatt ved fyllesykhet Og håper det ikke er barn det er snakk om? Vann, vann og atter vann er tørstedrikke. Brus er kos Jeg drikker ikke brus når jeg er fyllesjuk Vann og smootie er beste "medisin"
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #19 Skrevet 12. april 2014 Ja hvorfor ikke? Anonymous poster hash: f54d7...7bc
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 Vanligvis ikke, men etter to dager med omgangssyken er cola en av de få tingene jeg klarer å få i meg. Så akkurat nå er det cola som gjelder. Barna mine liker ikke brus, men hadde ikke fått det til vanlig (hadde fått ved sykdom eller spesielle anledninger) om de likte det. Anonymous poster hash: a3b4d...08f
Klønemor Skrevet 12. april 2014 #21 Skrevet 12. april 2014 NEI. (Går utifra at en da ikke har omgangssyken, og det eneste som kroppen klarer å holde på er brus)
Gjest Skrevet 12. april 2014 #22 Skrevet 12. april 2014 Hva man skal spørre om! Selvsagt drikker man ikke brus til frokost, unntatt ved fyllesykhet Og håper det ikke er barn det er snakk om? Vann, vann og atter vann er tørstedrikke. Brus er kos Jeg drikker ikke brus når jeg er fyllesjuk Vann og smootie er beste "medisin" Bælmer Pepsi Max jeg da. Hmmmm men skal innrømme at jeg smugdrikker Cola på glassflaske i syden. NamNam
frk Nilsen Skrevet 12. april 2014 #23 Skrevet 12. april 2014 Hva man skal spørre om! Selvsagt drikker man ikke brus til frokost, unntatt ved fyllesykhet Og håper det ikke er barn det er snakk om? Vann, vann og atter vann er tørstedrikke. Brus er kos Jeg drikker ikke brus når jeg er fyllesjuk Vann og smootie er beste "medisin" Bælmer Pepsi Max jeg da. Hmmmm men skal innrømme at jeg smugdrikker Cola på glassflaske i syden. NamNam Cola på glassflaske - Ja! Pepsi Max - Nei!
Fero Skrevet 12. april 2014 #24 Skrevet 12. april 2014 Får helt spader av gubben når han får for seg at det er helt greit å tusle ned på kjøkkenet og slurpe brus fra stor flaske som det første han gjør om morgenen. Synes det er motbydelig! Han drikker faen meg brus hele tiden, morgen som kveld. Før vi traff hverandre tror jeg knapt han rørte vann annet enn under tannpuss, mens nå klarer han av og til å fylle på ei vannflaske i stedet for å drikke brus. Work in progress! Greit å kose seg med brus altså, men drikker man brus til frokost heller enn melk, juice eller vann, da lurer jeg litt på hva som foregår oppi topplokket. Mmm, to brødskiver med ost, og et glass... cola? Skjønner ikke at det frister engang jeg altså, selv om jeg synes brus er godt og alt det der. (snakker for ordens skyld om alle andre dager enn de med fyllesjuke og annen sjukdom)
Monica Skrevet 12. april 2014 #25 Skrevet 12. april 2014 Bare ved omgangssyke får de cola til frokost. Men ellers drikker vi hovedsakelig vann her, de får og melk. Juice til kos iblant. Brus veldig sjelden. Det er jo bare vanesak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå