Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Eller måtte dere purre på mange? Anonymous poster hash: f53c9...f10
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Alle overholdt svarfristen, heldigvis. Det var et par som skrev seg på kanskje fordi dama var høygravid. Dama endte opp med å bli hjemme, mens mannen kom. Anonymous poster hash: ba2dd...c12
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Nei, det gjorde de ikke. De fleste som ikke kom svarte ikke, og to av servitørene og hun som skulle ordne i lokale meldte avbud dagen før, noe som medførte masse unødvendig stress og nerver. Anonymous poster hash: d4325...594
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Nei, det gjorde de ikke. De fleste som ikke kom svarte ikke, og to av servitørene og hun som skulle ordne i lokale meldte avbud dagen før, noe som medførte masse unødvendig stress og nerver. Anonymous poster hash: d4325...594 Herregud, så dårlig gjort! Da hadde jeg fått helt panikk, tror jeg. Ordnet det seg da? Utrolig dårlig å ikke svare, selv om man ikke kommer. Anonymous poster hash: f53c9...f10
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Nope. Fikk sågar avbud på sms like før jeg gikk inn i kirka
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Nope. Fikk sågar avbud på sms like før jeg gikk inn i kirka Haha, snakk om å være sent ute! Men purret dere ikke? Hvordan gjorde dere det med bordsetting osv når dere ikke visste? Anonymous poster hash: f53c9...f10
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Nei, det gjorde de ikke. De fleste som ikke kom svarte ikke, og to av servitørene og hun som skulle ordne i lokale meldte avbud dagen før, noe som medførte masse unødvendig stress og nerver. Anonymous poster hash: d4325...594 Herregud, så dårlig gjort! Da hadde jeg fått helt panikk, tror jeg. Ordnet det seg da? Utrolig dårlig å ikke svare, selv om man ikke kommer. Anonymous poster hash: f53c9...f10 Det ordnet seg, men ble mye stress. Anonymous poster hash: d4325...594
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Nope. Fikk sågar avbud på sms like før jeg gikk inn i kirka Haha, snakk om å være sent ute! Men purret dere ikke? Hvordan gjorde dere det med bordsetting osv når dere ikke visste? Anonymous poster hash: f53c9...f10 Det var noen som hadde svart tidligere, men jeg var forberedt på at de kom til å forandre mening. Purret på de som ikke svarte. Men vi hadde over 130 inviterte, så det lå litt i kortene at nok ikke alle kom til å være like raske på avtrekkeren. Hadde god tid etter vielsen til å flytte litt på noen bordkort, det gikk fint. Den verste var en dame som ringte dagen før og sa hun og mannen ikke kunne komme fordi hun skulle gjøre det slutt med mannen samme kveld for hun hadde funnet en ny dagen før... Hehe, da har du gangsyn når du ringer med en slik beskjed til en vordende brud, under 20 timer før vielsen
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Nei, fire par svarte ikke før jeg purret, og en meldte avbud på selve dagen. Jeg var forberedt på at det kunne skje da vedkommende er litt sånn som typisk avlyser i siste sekund. Anonymous poster hash: 158b1...032
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Nope. Fikk sågar avbud på sms like før jeg gikk inn i kirka Haha, snakk om å være sent ute! Men purret dere ikke? Hvordan gjorde dere det med bordsetting osv når dere ikke visste? Anonymous poster hash: f53c9...f10 Det var noen som hadde svart tidligere, men jeg var forberedt på at de kom til å forandre mening. Purret på de som ikke svarte. Men vi hadde over 130 inviterte, så det lå litt i kortene at nok ikke alle kom til å være like raske på avtrekkeren. Hadde god tid etter vielsen til å flytte litt på noen bordkort, det gikk fint. Den verste var en dame som ringte dagen før og sa hun og mannen ikke kunne komme fordi hun skulle gjøre det slutt med mannen samme kveld for hun hadde funnet en ny dagen før... Hehe, da har du gangsyn når du ringer med en slik beskjed til en vordende brud, under 20 timer før vielsen Oi, hun må da mangle noen antenner? Går da vel an å vente med å gjøre det slutt til bryllupet er over også? Jeg føler et bryllup er en stor greie, og synes det er direkte frekt å takke ja, og så ombestemme seg, eller ikke svare fordi man ikke kan komme. Det dreier seg jo om ganske mange penger for brudeparet hvis man melder avbud så sent. Da bør grunnen i tilfelle være veldig god. Anonymous poster hash: f53c9...f10
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Nope. Fikk sågar avbud på sms like før jeg gikk inn i kirka Haha, snakk om å være sent ute! Men purret dere ikke? Hvordan gjorde dere det med bordsetting osv når dere ikke visste? Anonymous poster hash: f53c9...f10 Det var noen som hadde svart tidligere, men jeg var forberedt på at de kom til å forandre mening. Purret på de som ikke svarte. Men vi hadde over 130 inviterte, så det lå litt i kortene at nok ikke alle kom til å være like raske på avtrekkeren. Hadde god tid etter vielsen til å flytte litt på noen bordkort, det gikk fint. Den verste var en dame som ringte dagen før og sa hun og mannen ikke kunne komme fordi hun skulle gjøre det slutt med mannen samme kveld for hun hadde funnet en ny dagen før... Hehe, da har du gangsyn når du ringer med en slik beskjed til en vordende brud, under 20 timer før vielsen Oi, hun må da mangle noen antenner? Går da vel an å vente med å gjøre det slutt til bryllupet er over også? Jeg føler et bryllup er en stor greie, og synes det er direkte frekt å takke ja, og så ombestemme seg, eller ikke svare fordi man ikke kan komme. Det dreier seg jo om ganske mange penger for brudeparet hvis man melder avbud så sent. Da bør grunnen i tilfelle være veldig god. Anonymous poster hash: f53c9...f10 Ja jeg var rimelig månebedotten for å si det slik. Dama er over 50 og, så man skulle jo tro bruddet kunne ventet en dag eller to.
☆☆☆ Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 To søskenbarn av mannen med følge svarte kanskje, eine paret kom dettande ca kl 23 og andre drog på fest med kjæresten.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 Vi hadde noen som ikke hadde svart da fristen kom. Et par, hadde helt glemt det og til deres forsvar så ble invitasjonene sendt ut veldig tidlig. (Dette fordi godt over halvparten av gjesten bor i Frankrike) Når jeg purret, skrev de at selvfølgelig kom de:) Det andre paret hørte jeg heller ikke noe fra etter purringen. Ikke kom de heller. Skjønner at ikke alle har mulighet til å komme, men utrolig frekt å ikke svare. Anonymous poster hash: bac94...646
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #14 Skrevet 12. april 2014 Nei, vi måtte purre på alle, bortsett fra den nærmeste familien. Utrolig irriterende! Anonymous poster hash: e5827...c17
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #15 Skrevet 12. april 2014 Jeg purret på ett par, som meldte avbud. Alle andre svarte i tide. Men vi hadde ganske lite bryllup. Anonymous poster hash: ffdd9...342
Mia_73 Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 Nærmeste familie svarte, men omtrent halvparten svarte ikke. Irriterende å måtte ringe etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå