monson Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Er dere fornøyd med kakkelovnen din ? Og hvordan er den kontra en vanlig peisovn ? Sparer man penger på oppvarming med kakkelovn ?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Har ingen erfaring med nyere kakkelovner, men vi hadde en gammel en som hadde stått her siden begynnelsen av 1900-tallet. Den varmet greit, men brukte mye ved. Vi byttet den inn i fjor med en peis med glassdører og den varmer mere synes jeg. Blir ihvretfall fortere varm. Vi får gratis ved av svigerfar så vi fyrer stort sett med ved, ellers vet jeg jo at ved koster litt i lengden hvis man bruker mye. Anonymous poster hash: a620f...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå