Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Og fluotide? Datteren min sliter virkelig for tiden med pusten og hun har en veldig stygg hoste. Anonymous poster hash: c5885...a62
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Når flutide ikke lenger var nok for lillebror gikk han over på singulair tyggetablett. Det hjalp.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Når flutide ikke lenger var nok for lillebror gikk han over på singulair tyggetablett. Det hjalp. Takk for svar, da får jeg ta meg en tur til legen over helgen. Håper det blir bedre! Anonymous poster hash: c5885...a62
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Når flutide ikke lenger var nok for lillebror gikk han over på singulair tyggetablett. Det hjalp. Takk for svar, da får jeg ta meg en tur til legen over helgen. Håper det blir bedre! Anonymous poster hash: c5885...a62 Dette var første trinn eller neste trinn i trappa. Han hadde flere alternativer også, men det skal nok noe til før en går videre. Jeg har vært nede igjen hos legen 2 ganger og nevnt på dette med at jeg ikke synes han er optimalt medisinert. Første gang økte han dosen på singulair pga. alder og vekt. Andre gang ble vi enige om å henvise han til barneavd. på sykehuset til høsten.
MissZanta Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Jada pulmicort, seritide, alvesco ++ i forskjellige styrker
Monica Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Jeg tar singulair tabletter og er veldig fornøyd med det. Jeg er allergisk mot mye også, og synes de hjelper mye på det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå