Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Jeg skal lage et egg til n jente med nøttealergi. Egentlig vet jeg bare sikkert at hun ikke tåler peanøtter,. Det er det hun har blitt syk av, men hun holder seg helt unna andre typer nøtter også. Jeg vet at hun tåler å være i samme rom som det spises peanøtter på fest ol, men at hun går med epi (?) penn på seg bestandig for å være sikker, Hva putter jeg i egget som gir påskestemning som ikke er farlig? Hva spiser dere andre som har nøttealergi av snop? Anonymous poster hash: c11ea...041
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Jeg spiser troika, hobby, nonstop melkesjokolade (reagerer på vanlig nonstop), bamsemums, smågodt som ikke er sjokolade. Seigmenn er godt. Finns mye godt for oss nøtteallergikere. Jeg kan spise mandler så walters mandler er godt. Jeg kan ikke være i samme rom som det finbes nøtter i. Da blir jeg uvel... mannen min elsker nøtter så han sier at han har ofret mye for meg Anonymous poster hash: 41e06...aa1
MrsMilla Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Med såpass nøtteallergi må du safe. Vi har en som også er allergisk, men kan spise vanlig melkesjokolade. Vil anbefale skumgodteri, lakris etc. Hold deg unna sjokolade, så er du sikker. Og les bak på pakningene. Alle.
Himmel og hav Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Det finnes jo flere varianter av påskeskumfigurer, gule kjærligheter er jo litt påskete, og før var det ihvertfall seigmenn med ski. Sjokolade kan være litt risikabelt, for veldig mange kan inneholde spor av nøtter, og om man er veldig allergisk, så skal det ikke mer til.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Kinder sjokolade og smarties er de to sjokoladene som er helt frie for nøtter. Står på aalle sjokolader: kan inneholde spor av nøtter. Men disse to sjokoladene står det ikke på, så de skal være laget i nøttefrie maskiner. Anonymous poster hash: ee88b...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå