Gå til innhold

Nidar storplater 15 kroner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt tilbud på Rema? :)



Anonymous poster hash: d0bba...03f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :)



Anonymous poster hash: 193f9...111
Skrevet

Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe :( burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis.

 

Anonymous poster hash: de37d...2b9

Skrevet

Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe :( burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis.

 

Anonymous poster hash: de37d...2b9

Enig. Synes prisene burde gå etter vekten på de som handler. Dyrt godteri og billig grønnsaker til de tjukke! Billig godteri og dyre grønnsaker til tynne!!

 

Anonymous poster hash: c7315...afb

Skrevet

Ja er til og med onsdag her vi bor :)

Skrevet

 

Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe :( burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis.Anonymous poster hash: de37d...2b9

Enig. Synes prisene burde gå etter vekten på de som handler. Dyrt godteri og billig grønnsaker til de tjukke! Billig godteri og dyre grønnsaker til tynne!!Anonymous poster hash: c7315...afb

Jepp.. Så jevner det seg ut!

 

Anonymous poster hash: de37d...2b9

Skrevet

 

 

Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe :( burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis.Anonymous poster hash: de37d...2b9

Enig. Synes prisene burde gå etter vekten på de som handler. Dyrt godteri og billig grønnsaker til de tjukke! Billig godteri og dyre grønnsaker til tynne!!Anonymous poster hash: c7315...afb
Jepp.. Så jevner det seg ut!

 

Anonymous poster hash: de37d...2b9

Og 5000,- pr pakke røyk.

 

Anonymous poster hash: a00b4...c69

Skrevet

 

 

 

Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe :( burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis.Anonymous poster hash: de37d...2b9

Enig. Synes prisene burde gå etter vekten på de som handler. Dyrt godteri og billig grønnsaker til de tjukke! Billig godteri og dyre grønnsaker til tynne!!Anonymous poster hash: c7315...afb
Jepp.. Så jevner det seg ut!

 

Anonymous poster hash: de37d...2b9

Og 5000,- pr pakke røyk.

 

Anonymous poster hash: a00b4...c69

 

Enig i den. minst 5000kr for røyk, og 4000 for alkohol! 

 

Anonymous poster hash: 193f9...111

Skrevet

Jeeeey nå skal jeg feire fedmen min! Og ikke nok med, på ICA er det fem store plater for 100,- så jeg :D Woho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...