Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Er det fortsatt tilbud på Rema? Anonymous poster hash: d0bba...03f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis. Anonymous poster hash: de37d...2b9
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis. Anonymous poster hash: de37d...2b9 Enig. Synes prisene burde gå etter vekten på de som handler. Dyrt godteri og billig grønnsaker til de tjukke! Billig godteri og dyre grønnsaker til tynne!! Anonymous poster hash: c7315...afb
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis.Anonymous poster hash: de37d...2b9 Enig. Synes prisene burde gå etter vekten på de som handler. Dyrt godteri og billig grønnsaker til de tjukke! Billig godteri og dyre grønnsaker til tynne!!Anonymous poster hash: c7315...afb Jepp.. Så jevner det seg ut! Anonymous poster hash: de37d...2b9
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis.Anonymous poster hash: de37d...2b9 Enig. Synes prisene burde gå etter vekten på de som handler. Dyrt godteri og billig grønnsaker til de tjukke! Billig godteri og dyre grønnsaker til tynne!!Anonymous poster hash: c7315...afb Jepp.. Så jevner det seg ut! Anonymous poster hash: de37d...2b9 Og 5000,- pr pakke røyk. Anonymous poster hash: a00b4...c69
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Ja, nå kan alle de overvektige løpe og kjøpe burde kostet 500kr plata for sjokkis og pr kg for godis.Anonymous poster hash: de37d...2b9 Enig. Synes prisene burde gå etter vekten på de som handler. Dyrt godteri og billig grønnsaker til de tjukke! Billig godteri og dyre grønnsaker til tynne!!Anonymous poster hash: c7315...afb Jepp.. Så jevner det seg ut! Anonymous poster hash: de37d...2b9 Og 5000,- pr pakke røyk. Anonymous poster hash: a00b4...c69 Enig i den. minst 5000kr for røyk, og 4000 for alkohol! Anonymous poster hash: 193f9...111
catchbaby Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Jeeeey nå skal jeg feire fedmen min! Og ikke nok med, på ICA er det fem store plater for 100,- så jeg Woho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå