Gå til innhold

Hva synes du om navnet Marit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent litt på det, liker det.

 

Anonymous poster hash: 978c7...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjedelig og ikke så vakkert. Men det er ikke et stygt navn!

 

Anonymous poster hash: 87a29...695

Skrevet

Har kjent litt på det, liker det.

 

Anonymous poster hash: 978c7...441

 

Jeg har sansen for gammeldagse navn, ikke topp-ti. Go for it, sikkert ikke mange nyfødte som har det navnet.

 

Anonymous poster hash: bf2c0...484

Skrevet

Syns det er pent, og ikke så mange babyjenter som kalles det for tiden. Å så heter moren min det... :)

 

Anonymous poster hash: b8bd5...4a7

Skrevet

Hmmmm...... vet ikke.. litt kjedelig kanskje?

 

Anonymous poster hash: 26b4e...230

Skrevet

Fint navn. Personlig har jeg negative assosiasjoner til det, men navnet i seg selv er stødig og godt.

Gjest Julia1984
Skrevet

Små søte babyer og barn er det vi er kortest her i livet. Jeg liker det, stødig godt navn man kan ha som ungdom og voksen i alle faser.

 

Flott navn!

Skrevet

Jeg liker det ikke, men syns Mari er nydelig :)

 

Anonymous poster hash: d774f...a8c

Skrevet

Sikkert de som syns det er kjedelig, men jeg liker det i all sin enkelhet.



Anonymous poster hash: 941e2...aa6
Skrevet

Jeg har ei bestemor og ei kusine som heter Marit, synes navnet er veldig koselig. Er selv oppkalt etter oldemor Margit og bestemor Marit. Heter Mari.



Anonymous poster hash: 235d0...9aa
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Marit er et tidløst og fint navn. Et navn som alltid vil fungere. Herlig å se at noen velger utenfor topp-10lista. 

Skrevet

Fint:)

 

Anonymous poster hash: acca5...758

Skrevet

Veldig fint! Margit er også veldig fint!

Skrevet

Hverken pent eller stygt....ordinært



Anonymous poster hash: 52477...98a
Skrevet

Marit faller ikke i smak hos meg, Margit derimot synes jeg er fint :)

Skrevet

Mamma heter det. Minstejenta her heter Margit. Oppkalt etter min mormor.

 

Anonymous poster hash: a649d...61d

Gjest Moonstruck
Skrevet

Marit er fint- Mari er enda finere😊

Skrevet

Det er fint navn

 

Anonymous poster hash: 5ea3f...b4e

Skrevet

Det er IKKE et stygt navn, men kanskje litt kjedelig ? Bare min smak...



Anonymous poster hash: 79ee1...f14
Skrevet

Fint, minner om en nydelig kollega jeg hadde, som dessverre gikk bort altfor tidlig

 

Anonymous poster hash: 50a81...217

Skrevet

Jeg liker det godt, men er nok inhabil  -jeg heter Marit:)



Anonymous poster hash: 0cc86...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...