Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Har kjent litt på det, liker det. Anonymous poster hash: 978c7...441
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Det er kjedelig og ikke så vakkert. Men det er ikke et stygt navn! Anonymous poster hash: 87a29...695
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Har kjent litt på det, liker det. Anonymous poster hash: 978c7...441 Jeg har sansen for gammeldagse navn, ikke topp-ti. Go for it, sikkert ikke mange nyfødte som har det navnet. Anonymous poster hash: bf2c0...484
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Syns det er pent, og ikke så mange babyjenter som kalles det for tiden. Å så heter moren min det... Anonymous poster hash: b8bd5...4a7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Hmmmm...... vet ikke.. litt kjedelig kanskje? Anonymous poster hash: 26b4e...230
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Fint navn. Personlig har jeg negative assosiasjoner til det, men navnet i seg selv er stødig og godt.
Gjest Julia1984 Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Små søte babyer og barn er det vi er kortest her i livet. Jeg liker det, stødig godt navn man kan ha som ungdom og voksen i alle faser. Flott navn!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Jeg liker det ikke, men syns Mari er nydelig Anonymous poster hash: d774f...a8c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Sikkert de som syns det er kjedelig, men jeg liker det i all sin enkelhet. Anonymous poster hash: 941e2...aa6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 Jeg har ei bestemor og ei kusine som heter Marit, synes navnet er veldig koselig. Er selv oppkalt etter oldemor Margit og bestemor Marit. Heter Mari. Anonymous poster hash: 235d0...9aa
Gjest Hercule Poirot Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 Marit er et tidløst og fint navn. Et navn som alltid vil fungere. Herlig å se at noen velger utenfor topp-10lista.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #14 Skrevet 12. april 2014 Fint:) Anonymous poster hash: acca5...758
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 Hverken pent eller stygt....ordinært Anonymous poster hash: 52477...98a
Helene Harepus Skrevet 12. april 2014 #17 Skrevet 12. april 2014 Marit faller ikke i smak hos meg, Margit derimot synes jeg er fint
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #18 Skrevet 12. april 2014 Mamma heter det. Minstejenta her heter Margit. Oppkalt etter min mormor. Anonymous poster hash: a649d...61d
Gjest Moonstruck Skrevet 12. april 2014 #19 Skrevet 12. april 2014 Marit er fint- Mari er enda finere😊
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 Det er fint navn Anonymous poster hash: 5ea3f...b4e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #21 Skrevet 12. april 2014 Det er IKKE et stygt navn, men kanskje litt kjedelig ? Bare min smak... Anonymous poster hash: 79ee1...f14
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #22 Skrevet 12. april 2014 Fint, minner om en nydelig kollega jeg hadde, som dessverre gikk bort altfor tidlig Anonymous poster hash: 50a81...217
Anonym bruker Skrevet 12. april 2014 #23 Skrevet 12. april 2014 Jeg liker det godt, men er nok inhabil -jeg heter Marit:) Anonymous poster hash: 0cc86...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå